سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تعهد میلیاردی خیرین مدرسه ساز به اموزش و پرورش

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
16 اسفند
تعهد میلیاردی خیرین مدرسه ساز به اموزش و پرورش

 حجت الاسلام و المسلمین محمدزاده در سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز شبستر گفت: خیرین نیک اندیش آثار ارزشمندی از خود به جای گذاشتند و امروز ما میراث داران این سرمایه های عظیم هستیم.

امام جمعه شبستر تأکید کرد: در گذشته اولویت اول ما ساخت مسجد بود اما  امروز اولویت اول ما ساخت مدارس است ، چرا که آن زمان مدارس ما حسینیه ها و مساجد بود الان نیاز است برای تربیت جوانان مدرسه داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین محمدزاده در پایان فرهنگ مشارکت برای ساخت مدارس و محرومیت زدایی آموزشی را یک ضرورت مهم تلقی کرد و افزود: تربیت صحیح فرزندان این مرزوبوم وظیفه همگانی است.

حسن مستفید در ادامه گفت: خیرین بزرگوار شهرستان شبستر پابه پای دولت در توسعه فضاهای آموزشی و ایجاد عدالت آموزشی و رفع محرومیتها گام برداشتند .

فرماندار شبستر افزود: به خود افتخار می کنم که در شهرستانی خدمت می کنم که اهالی آن بافرهنگ وفرهنگ دوست هستند و موفقیتهای دانش آموزان منطقه در مراحل مختلف علمی به برکت مساعدتهای شما نیک اندیشان می باشد.

مدیر آموزش و پرورش شبستر در ادامه با اشاره به کسب موفقیتهای اخیر آموزش و پرورش شبستر افزود: دانش آموزان منطقه شبستر با کسب 28 رتبه زیر هزار در کنکور سراسری 96 ،رتبه دوم استان را بعد از ناحیه چهار تبریز کسب کرده اند.

 ابوالفضل اکرمی در پایان گفت: در سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار منطقه شبستر در تهران، خیرین نیک اندیش ساخت 4 مدرسه 6 کلاسه در منطقه ، احدث دو باب مدرسه 12 کلاسه ، احداث یک باب سالن چند منظوره در مدرسه شاهد قدملی ، اهدای زمین به متراژ 1800 مترمربع و اهدای چندین دستگاه کامپیوتر ، زیراکس و.... از جمله تعهدات خیرین جمعا به مبلغ 70 میلیارد ریالی باشد.


برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: خیرین مدرسه ساز, اموزش و پرورش, فرهنگیان
منبع خبراموزش و پرورش
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی