سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تغییرات سمت فرهنگیان و معلمان

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
30 مهر
تغییرات سمت فرهنگیان و معلمان

در اجرای نامه شماره ۴۹۰۰/۱۲۴۴۸۴/۲۱۴ مورخه ۹۶/۱۲/۱۹ به منظور ساماندهی بهینه نیروی انسانی ، تعدیل نیروی انسانی در دوره های تحصیلی مختلف، استفاده از تخصص جدیدافراد و نیز ایجاد انگیزه جهت ادامه تحصیل همکاران در رشته های مورد نیاز آموزش وپرورش ، دستورالعمل تغییرسمت سال تحصیلی۹۸-۹۷ بشرح زیر ابلاغ می گردد. شایسته است اطلاع رسانی به موقع مد نظر قرار گیرد .

۱- تغییر سمت فقط برای کارکنان رسمی ثابت و پیمانی مجاز است .لذا پذیرش تقاضای نیروهایی که دراستخدام آزمایشی ؛ قراردادی می باشند ؛ تحت هیچ شرایطی امکان پذیر نیست .

۲- صرفا دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس و بالاتر می توانند متقاضی تغییرسمت باشند

۳- تبصره : دارندگان مدارک تحصیلی فوق دیپلم صرفا می توانند درقالب یکی از حالات زیر متقاضی تغییر سمت باشند.

الف ) افراد با مدرک فوق دیپلم آموزش ابتدائی با گرایش های علوم تربیتی می توانند متقاضی تغییر سمت به آموزگاری باشند.

ب) افراد با مدرک فوق دیپلم رشته های فنی می توانند متقاضی تغییرسمت به پست استادکاری باشند.

تذکر: تغییرسمت کلیه نیروهای خدماتی به اداری و آموزشی منوط به احراز شرایط و کسب امتیاز لازم در مصاحبه حضوری و تائید کمیته بررسی صلاحیت های حرفه ای می باشد .

۴- افرادی که دارای تعهد خدمت درسمت و مقطع خاص می باشند تا پایان مدت تعهد خدمت دررشته شغلی مربوطه ،نمی توانند متقاضی تغییر سمت شوند.

۵- کسانی که درسنوات گذشته مشمول تغییر سمت گردیده اند و یا ازاین پس ، حکم تغییر سمتشان صادر می گردد، تا۳سال مجاز به ارائه تقاضای تغییر سمت نمی باشند.

۶- کسانی که درسنوات گذشته مشمول تغییر سمت گردیده اند و یا ازاین پس با تغییر سمتشان موافقت می گردد تا۳سال مجاز به شرکت در فرآیند نقل وانتقالات (داخل و خارج استان ) و انتصاب اداری آموزشی همانند مدیر یا معاون و… نمی باشند.

۷- همکارانی که همزمان در فرآیند تغییر سمت و نقل وانتقالات ( داخل وخارج استان ) جهت سال تحصیلی ۹۸-۹۷ پذیرفته می گردند ، می بایست از یک فرایند انصراف داده در غیر اینصورت به تشخیص اداره یکی از درخواستهای آنان لغو می گردد .

۸- شرط موافقت نهایی با تغییر سمت و دوره تحصیلی نیروهای پرورشی ، مشاوره و تربیت بدنی ، باعنایت به رشته های تحصیلی مرتبط ، قبولی درمصاحبه تخصصی اداره مشاوره ، امورتربیتی و تربیت بدنی اداره کل می باشد . زمان مصاحبه نیز توسط ادارات مذکور متعاقباً اعلام خواهد شد. ضمناً پس از موافقت نهایی از آموزشی به پرورشی تائیدیه گزینش الزامی می باشد.

۹- کلیه دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس وبالاتر در رشته تربیت بدنی ( بجز آموزگاران ) می توانند متقاضی تغییرسمت به دبیر / آموزگار درس تربیت بدنی گردند.

۱۰ – دارندگان مدرک تحصیلی در رشته های حرفه وفن ، علوم تجربی ، دینی وعربی و مطالعات اجتماعی برابر شیوه نامه وزارت متبوع فقط می توانند تا دوره تحصیلی متوسطه اول تغییرسمت و دوره یابند.

۱۱- تغییر سمت نیروهای دارای رسته اداری مالی و خدماتی (رسمی و پیمانی ) که دارای تعهد خاص مبنی بر خدمت در رسته فوق الذکر نمی باشند براساس شرایط ذکرشده برای دوره های تحصیلی با رعایت شرایط احراز مطابق طرح طبقه بندی مشاغل کارکنان و معلمان بلامانع می باشد. باعنایت به اینکه پس از تغییر سمت و دوره تحصیلی اینگونه افراد طبقه و رتبه شان براساس مدرک تحصیلی همانند فرد جدیدالاستخدام کاهش می یابد ، توضیحات لازم را به افراد متقاضی مخصوصا با سنوات بالا قبل از ارائه درخواست داده شودتا حقی از همکاران تضییع نگردد.

۱۲- تغییرسمت و دوره تحصیلی مشمولان بخشنامه ۲۳۰ د (نیروهای آموزشی شاغل در پست های اداری درادارات ) و کادر اداری مدارس مانند ، مدیر ، معاون درصورت استعفاء از سمت های فوق قبل از صدور حکم تغییرسمت و داشتن ابلاغ درتاریخ ۹۷/۰۷/۰۱ متناسب با تغییر سمت انجام شده با رعایت شرایط احراز ، بلامانع می باشد.

* آخرین مهلت تکمیل فرم ( ضمیمه ) و ارسال مدارک به کارشناسی اموراداری۹۷/۰۲/۲۰ می باشد .

بدیهی است به مدارک ارائه شده پس از پایان مهلت ، ترتیب اثر داده نخواهد شد و در فرآیند تغییرسمت سال تحصیلی آینده قابل بررسی خواهد بود.

 

ضمنا این  بخشنامه  به استانها   تعویض شده    و هرسالت بستگی  به نیاز  محل خود   اقدام می  کند


برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: تغیر سمت فرهنگیان, اموزش و پرورش
منبع خبرابی احکام
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

خدمتگذار در 4/02/1397 - 12:00 نوشته:

سلام خسته نباشید این تغیر سمت بند (تذکر)مناطق اجرا نمیکنند سازمان هم پیگیر نیست لطفا پیگیری کنید ممنون

خدماتی در 19/02/1397 - 16:48 نوشته:

ما نیروهای خدماتی در حوزه سیستان اکنون دو ساله که با تغییر سمت ما موافقت نمی کنند در حالی که در حوزه بلوچستان با همه موافقت شده اینجا نیرو بسیار کم داره ولی رییس ادارات ما رو با مدرک کارشناسی هنوز خدماتی دارند و کلاسها رو با سرباز معلم ها که انگیزه هم ندارند در دو شیفت پر کرد ند فقط به خاطر حسادت سیستان در حال نابودی است فقط بخاطر بی عدالتی

شهاب در 7/03/1397 - 07:59 نوشته:

این بند تذکر واقعا مسخره بازیه..مصداق بارز بی عدالتی و حق خوری..مگه میشه خدمتگذار در مدرسه لیسانس یا فوق لیسانس باشه بعد معلم و معاون فوق دیپلم مدیر هم تازه لیسانس گرفته باشه..جمع کنید بابا..
هر جای دنیا این حرف رو بزنی در لحظه بهت پناهندگی میدن..مگه داریم ...
چرا اینقدر مسئولین در آموزش و پرورش تنگ نظر هستن..
حرفی ندارم سر مسئولین سلامت..یه وقت کسی جاشون رو نگیره

ناشناس در 10/03/1397 - 22:28 نوشته:

با سلام این بخشنامه را اصلا در استان کرمان به ما نشان ندادن چه برسد به اجرایی آن ،من رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان درس خواندم اما در حال حاضر مشغول خدمت در پست خدمات می باشم با این که از این پست هم بدم نمی آید (بهر حال پولش حلال است شرف دارد به اختلاس وغیر البته بلا نسبت بعضی ها)اما به نظرم حق ما این نیست که کسی که رشته معلمی را خوانده خدمات باشد.

ناشناس در 4/04/1397 - 23:39 نوشته:

ما نیروهای خدماتی در حوزه سیستان بسیار بسیار مظلوم واقع شدیم بابا بخدا ما لیسانس داریم توانایی معلمی رو داریم مسئولین حوزه سیستان خیلی تنگ نظرهستند درحالی که بلوچستانیها واقعا به نیروهاشون ارز ش میدن وکارشون درست کردند امان از بی تد بیری سیستانیها

منوچهر در 15/04/1397 - 00:30 نوشته:

دوستان خدماتی سلام وهمچنین مدیر کل محترم وروسای ادارات..ژن زابلی جماعت ژن پشت پا زدن ،حسادت ،بیچارگی ،بدبختی خودم زابلی هستم .هر کس بدش میخورد بخورد .دورود بر برادران اهل تسنن که همه جا هوای یک دیگر را دارند.احسنت بر شما واقعا خیلی مرد هستید.دوستان خدماتی خدا نکند زابلی به قدرت ومنصب برسد .یک شعری برای شما عزیزان خدماتی میگویم که آرام شوید. گر ببینی ناکسان بالا نشتنند صبرکن خدماتی. روی دریا کف نشیند،قعر دریا گوهر است خدماتی .اینجانب فوق لیسانس ادبیات

نیروی خدماتیم در 27/04/1397 - 11:28 نوشته:

با سلام واحترام مگر مدارک علمی کاربردی وپیام نور چه ایرادی داره یا باید از اول اطلاع رسانی کنید یا نمی گذاشتین این دانشگاهها تاسیس شه صحبت یک روز و دو روز نیست وقتمان حروم شده لطفا رسیدگی کنید به نیروهای خدماتی ما هم زحمت ادامه تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی رو کشیدیم تغییر رسته نیروهای خدماتی آموزش و پرورش وراننده و سرایدار مدرسه حق هر کارمندی هست با تشکر فراوان از مسئولان دلسوز و زحمت کش

ناشناس در 1/05/1397 - 13:42 نوشته:

سلام به همکارا ولش کنید اگر پارتی داشته باشی دیپلم هم داشته باشی تغییر می دهید وای بر کسانی که ندارد دکترا هم باشند تمام روش های تدریس را گذارند خ باشندبه درد نمی خورد مشت نهضتی دوره ندیده را می آورد سر کلاس فقط خدا رحم کنه به بچه های ما به خدا موقعی که می این خونه خودمون باید درسشان بدهیم تا یاد بگیرد حتی از معلم نمونه ما خیری ندیدیم اگر خودم نبودم نمره 20 بچه ام 2 می شود چه برسد به دیگران بعد می گوید چرا اختلاس وغیر بوجود آمده درس که یاد نیستن بدهند لااقل 15. دقیقه اخر زنگ را اختصاص می دادن به دین ومذهب که این قدر اختلاس گر بار نیاورد.

ناشناس در 12/07/1397 - 11:55 نوشته:

باسلام بنده سال ۸۳ از طریق آزمون وارد نهصت شدم ودر سال ۸۹وارد آموزش وپرورش شدم تمام همکاران من معلم ومدیر شدن ولی من هنوز خدمتگذارم مدرک لیسانس ابتدایی هم دارم

مجمدی در 15/07/1397 - 09:17 نوشته:

سلام من نیروی پرورشی هستم و قصد تغیر سمت به تربیت بدنی را دارم لطفا راهنمایی بفرمایید

عبداله محمدی در 13/08/1397 - 00:22 نوشته:

باسلام من الان با ۲۲سال سابقه رسمی وبا مدرک دیپلم وفرزند شهید همچنان خدمتگزارهستم در منطقه ما اصلا به اینجور بخشنامه ترتیب اثر نمی دهند.

نرگس در 10/09/1397 - 14:20 نوشته:

سلام من خودم به عنوان دبیر ریاصی دانشگاه فرهنگیان استخدام شدم چندین سال رفت و آمد با بچه کوچیک و خدمت در روستا به خاطر شغل همسرم درخواست انتقالی دادم بعد یه تعهد از ما گرفتن که به شرط ابتدایی میتونم بیام شیراز واقعا در حق ما ظلم کردن که ما رو مجبور به پذیرش کردن بعدش هم میگن خودتون خواستین حالا ما نه تخصص داریم نه تجربه این هم یه ظلم آشکاره من خودم دارم ابتدایی افسردگی میگیرم

آیا کسی از تعهد سال ۹۷ انتقال دائم به شرط ابتدایی خبر داره آیا راه بازگشت داره ممنون میشم کمکم کنید

محسن در 25/09/1397 - 19:37 نوشته:

لیسانس از اباده فارس

خدماتی در 18/10/1397 - 08:45 نوشته:

خدا برا همشون نسازه تو استان لرستان هم این بخشنامه را پنهان کردند و هیگونه اطلاع رسانی انجام ندادند

حمید قاسمی در 2/11/1397 - 10:02 نوشته:

توی استان ایلام هم اطلاع رسانی نمیشه خدا بزرگ هست ولی

محمد در 8/11/1397 - 00:17 نوشته:

سلام
متاسفانه بخشنامه فوق الذر هرگز در ادارات اجراای نشد
و اکنون با استخدام هاای که در پیش رو داریم هیچ توجهی به نیروهای خدمات که سالهاست در استخدام آموزش و پرورش هستند نشده
عذر می خوام که این حرف را میزنم اما ببخشید میخوام از دل پر درد ما با خبر باشید بنده با ۱۵ سال سابقه خدمت و استخدام رسمی تلاش کردم ارتقاع پیدا کنم بنابراین با تمام فشار مالی که بر دوش داشتم زحمت کشیدم ادامه تحصیل دادم تا بلکه در جهت رفاه حال خانواده کاری کرده باشم اما متاسفانه نتیجه ای حاصل نشد و اکنون از شکستی که خوردم بسیار دلگیرم از مسئولین چرا که واقعا تاب این فشار مالی و تبعیض برایم سخت است و از خدا فقط یک چیز را طلب کرده ام
همان طور که این مسئولین با بی توجهی به این قشر آرامش را صلب کرده اند خدا هم آرامششان را صلب کند

سید در 14/11/1397 - 09:44 نوشته:

با سلام
چرا این بخشنامه شامل نیروهای قراردادی نمیشه
اون قراردادی و اون پیمانی و اون رسمی هستند توی دانشگاه سر یک کلاس بودند همگیشوتن مدرک کارشناسی را از یک جا گرفتند حالا پیمانی و رسمی تغییر سمت شدند و قراردادی همونطورییه خدمتگذاره
ایا این ظلم در حق نیروی قراردادی نیست

خدماتی در 16/11/1397 - 12:59 نوشته:

من بیچاره که با تغییر سمتم موافقت شد حتی مصاحبه حضوری هم شرکت کردم ولی الان با گذشت یازده ماه هنوز بلاتکلیفم اداره کل میرم میگن مشکل از ادارتونه اداره میام میگن مشکل از اداره کل حالا بیست روز دیگه دوباره بخش نامه تغییر سمت میاد حق منم به راحتی داره ضایع میشه دیگه موندم باید چکار کنم

مقرب الهی در 23/11/1397 - 05:11 نوشته:

سلام و عرض ادب خدمت همه همکاران عزیزم
خدا قوت
من هم نیروی خدماتی هستم و لیسانس امور فرهنگی دارم، ولی خداییش آموزش و پرورش واسه جایگزین کردن نیروهای خدماتی بودجه کافی نداره.
دعا کنید بودجه واسه جذب نیروی خدماتی جدید به وزارت آموزش و پرورش بدهند تا مسئولین واسه تغییر سمت ما دستشون باز باشه، با گلایه کردن که مشکل حل نمیشه.
مقرب الهی هستم، از مشهد الرضا

خدمتگذار؟ در 13/01/1398 - 23:38 نوشته:

اگر در اداره اشنا دارید تغییر سمت ویا تبدیل میشوید.ربطی به بودجه ندارد .واقعا چرا حق یک عده ای باید ضایع شود.چرا هماهنگ وبه صورت یکبارچه حق خود را طلب نمیکنید..کم زحمت کشیده ایم..مگر نیروهای حق تدریسی قبولی دانشگاه فرهنگیان بوده اند یا نیروهای مهد....چرا باید حق ما ...ضایع گردد.

امید در 31/01/1398 - 22:16 نوشته:

سلام
واقعا بی انصافا نه و ظالمانه هست این بخشنامه من با فوق دیپلم ادبیات آموزگاران کردن لیسانس و فوق لیسانس مدیریت ورزشی دارم آزمایشی هم هستم یعنی از دو طرف راهمو بستن تازه مدرک فوقم هم اعمال نمیشه شهرمون بدجور هم به نیروی تربیت بدنی نیاز داره.

خدمتگذار در 8/02/1398 - 18:54 نوشته:

همانند نیروی های حق تدریسی جمع شوید جلوی مجلس و..از نمایندگان مجلس .تقاضا کنید که دولت محترمه را راضی کنند که سازمان امور استخدامی اجازه بده شما تبدیل رسته بشوید ..ولی چشمم اب نمیخوره این دولت با دولت قبلی لج کرده وما را بلا تکلیف گذشته..وگر نه قانونی باید مارا تبدیل رسته کنند.با توکل به خداوند باری تعالی وسایه رهبری.ان شالله همه به مراد دلشون برسند مسولین محترم لطفا به درد مردم برسین نزارین حق نا حق بشه .ممنون

هادی در 18/02/1398 - 20:50 نوشته:

متاسفانه شما مدیران برای تغییر مقطع هم فامیل بازی می کنید!!!!

رضا شاهرخیان در 23/03/1398 - 01:21 نوشته:

اینجانب رضا شاهرخیان با پرسنلی۹۶۲۹۳۹۶۴ آموزگار ابتدایی شهرستان دورود با توجه به مدرک کاردانی مکانیک خودرو ۹ سال است که در مقطع ابتدایی فعالیت میکنم،لذا خواهشمندم به جهت تاثیر گذاری بیشتر به هنرستان منتقل شوم.با تشکر از همکاری شما

پیمان در 24/06/1398 - 09:52 نوشته:

با سلام من امسال دانشگاه فرهنگیان قبول شدم ابتدایی میخواستم بدونم شرایطی وجود داره که بتونم دبیری بخونم چون اصلا از ابتدایی خوشم نمیاد اگه راه حلی هست لطفا برام بگین خیلی داره به هم فشار میاره ممنون
-------------
نه متاسفانه راهی وجود نداره
ولی میتونید با اداره -قسمت کارگزینی مشورت کنید

گلی در 4/08/1398 - 12:25 نوشته:

فقط پارتی
اصلابه بودجه ربطی ندارد اگر خواهر زاده ریس باشی کارد میشود

محمد در 12/08/1398 - 12:11 نوشته:

فقط دعاکنید از فامیلای نزدیک این رئیس های عزیز کسی خدماتی باشه شاید کسی فکری بکنه در غیر اینصورت هیچ خبری نیست اینا فکر صندلی خودشون هستن
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی