سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

زمان پرداخت وام به فرهنگیان

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
14 فروردین
زمان پرداخت وام به فرهنگیان

 

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش‌ و پرورش از پرداخت وام به تعدادی از فرهنگیان از اواخر فروردین ماه امسال خبر داد.

علی الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش‌ و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص برنامه این وزارتخانه برای پرداخت وام به فرهنگیان، اظهار داشت: ما 2 تفاهم‌نامه با 2 بانک امضا کردیم.

وی ادامه داد: یکی از تفاهم‌نامه ها با بانک ملی بود که مقرر شد از محل رسوب پول آموزش‌ و پرورش و اندوخته ای که بانک ملی می آورد، به فرهنگیان وام داده می شود.

الهیار ترکمن اضافه کرد: ثبت نام ها در سامانه آموزش‌ و پرورش انجام شده است و از اواخر فروردین ماه، پرداخت وام بانک ملی با کارمزد 16 درصد آغاز می شود.

وی با بیان اینکه تفاهم‌نامه دیگر با بانک رسالت است، افزود: بانک رسالت مدل پس انداز خوشه ای را دارد که این مدل به اضافه اعتباراتی در قالب وام با کارمزد 2 درصد برای فرهنگیان اجرا می شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش‌ و پرورش گفت: تفاهم‌نامه امضا شده است اما برای نحوه اجرایی شدن آن، باید با بانک مذاکره کنیم.


برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: وام فرهنگیان, فرهنگیان, اموزش و پرورش
منبع خبرنو اندیش
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

معلم در 14/01/1397 - 14:36 نوشته:

ای وااای .چقدر به فکر ما هستن. حقوق همه معلما توی حسابهای بانک ملی واریز میشه و در طول ماه به تدریج توسط معلما برداشت میشه.حساب کنید بانک چه سود زیادی میبره. حالا میخوان از سود پول خودمون به خودمون وام ۱۶ درصد بدن . وام با این مقدار سود را که همه بانکها با التماس میدن

بانک رسالت هم که سی میلیون تومن را یکجا نمیده.در مرحله اولش باید پنج میلیون را به مدت ده ماه توی بانک سپرده کنی و ده میلیون وام میدن.با همین شرایط بانکهای دیگه هم طی مدت چهارماه وام میدن.
بسه دیگه تظاهر و دروغ. بسه

یه وام که اینقدر سر و صدا نداره. فقط میخوان بگن ما به معلما توجه میکنیم که در واقع همش دروغه.

چغندربگ در 14/01/1397 - 18:00 نوشته:

پفیوز نمیخواد وام بدی حق التدریسمون، پول خودمونو بده آشغال

معلم در 15/01/1397 - 08:22 نوشته:

موضوع وام دادن را دقیقا برای همین مطرح میکنن که مردم فکر کنن که چقدر به معلم رسیدگی میکنن و هر چقدر هم معلما شکایت کردن و میکنن الکی و دروغه.

از بس که حرومزاده و پست و عوضی هستن
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی