سایت کاریابی جویا کار

استخدام بازاریاب در شرکت بازاریاب تجارت فردا محدوده ونک

دسته بندي: اخبار / استخدام / تهران
16 فروردین

استخدام شرکت بازاریاب تجارت فردا

شرکت بازاریاب تجارت فردا جهت تکمیل کادر خود در استان تهران محدوده میدان ونک از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

عنوان شغلی توضیحات
بازاریاب
  • این شرکت با ایجاد محصولی جدید به نام (وب مارک) در تلاش است تا فرصت‌های شغلی بیشتری برای عموم مردم و کسبه‌ای که تمایل دارند وارد دنیای تجارت الکترونیک بشوند، فراهم آورد.
  • بنگاه‌های اقتصادی کوچک و بزرگ می‌توانند با راه اندازی وب‌سایت فروشگاهی‌ پیشرفته‌ای که به شبکه تجاری بازاریاب متصل شده است (وب‌مارک)، آن را با نام دامنه اختصاصی خود راه اندازی کرده و تجارت آنلاین را با برند خود آغاز کنند و از تبلیغات همزمان رایگان ما نیز برخوردار باشند!
  • اکنون برای افزایش فروش وب مارک ها نیاز به تیم قدرتمند بازاریابی داریم که خدمات ما را برای مشتری تشریح کرده و مزایایی که ما در اختیار آنها می گذاریم را به ایشان معرفی کنند و سفارش جدید دریافت کنند. در کنار این سفارش، خدمات طراحی سایت به صورت پکیج هایی وجود دارد که درآمدی معادل ۴۰۰ هزار تا ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای شما به عنوان پورسانت بازاریابی هر فروش به همراه دارد.
  • در صورتی که فعالیت شما طی ۳ ماه نخست همکاری خوب و قابل قبول باشد به صورت رسمی استخدام شرکت خواهید شد و از مزایای بیمه و حقوق ثابت نیز بهره‌مند می‌شوید.
  • برای آغاز کار آموزش های لازم به صورت رایگان داده می گردد و توضیحات کامل برای انجام کار در اختیار شما قرار می‌گیرد.
داوطلبان واجد شرایط میتوانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال کنند و یا با شماره تلفن زیر تماس برقرار کنند.

tel: 09123268346

email: job@bazaryab.com

برای عضویت در کانال اخبار استخدام تهران در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: استخدام در تهران
منبع خبرنیازمندیهای همشهری
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی