سایت کاریابی جویا کار

گزارش كارآموزي شركت مهندسي تإمين اجتماعي كرجاجرا

دسته بندي: مقالات / کارآموزی
24 تیر

 

يك ميله كوچك دارد كه وقتي مگنت عمل مي كند له به بيرون مي رود و اهرمي را هل مي دهد كه مسير روغن جك هايي را پيستون را به جلو مي برند و جك هاي هيدروليكي هستند باز كرده و جك عمل كرده و پيستون را جلو مي برد و وقتي برق قطع شد دوباره ميله در داخل رفته و ديگر به اهرم فشار نياورده و لذا مسير روغن بسته شده و پيستون جلو نمي رود.

هر باتري چه بزرگ و چه كوچك ولتاژش v12 است و آمپراژ در ساعت آن هر باتري ممكن است با باتري ديگر فرق داشته باشد و ظرفيت آمپر در ساعت هر سلول ولتاژش v 2 است .

در پرس اشكالي كه با آن برخورد كرديم منبعي كه برق مگنت ها را تامين مي كرد يعني مي دانيم مگنت باعث باز يا بسته شدن شير روغن مي شود. وقتي منبع تغذيه مگنت خوب عمل نكند يعني در موقعي كه توربين جلو مي رود روغن را به پشت توربين نرساند لذا توربين جلو نمي رود و اشكال منبع تغذيه اين بود كه يكي از پايه هاي ديود آن در رفته بود كه مي بايستي برق vDC24 را به مگنت ها برساند.

طرز كار پرس :

پرس در اثر روغني كه به پشت شافت آن مي رود به شافت فشار آورده و توربين را جلو برده و در آخر كار سرعت توربين كم شده و در اثر فرمان ميكرو سويچ وقتي شير خروجي آبميوه به پايين مي رسد دريچه باز شده و آبميوه بيرون مي ريزد و در هنگام برگشت توربين هم روغن از پشت شافت پس از خنك شدن به داخل مخزن رفته و مخزن را پر مي كند ما علاوه بر اين سه جك داريم كه سيلندر را مي بندد تا آبميوه بيرون نريزد و اين سيلندر سه پايه دارد كه آن را نگه مي دارد و سنگيني آن را تحمل مي كند. و يك لوله ديگر هم هست كه هم وزن توربين را تحمل مي كند و هم مانع چرخيدن توربين مي شود و سه لوله تو خالي كه يك سر آن آزاد است.

در دستگاهي كه آبميوه ها را بسته بندي مي كرد چشم الكترونيكي (sensor) جايش باز شده بود لذا فلزي كه وقتي جلوي سنسور قرار مي گيرد sensor به plcبراي انجام مراحل بعدي فرمان مي دهد زودتر يا ديرتر جلوي چشم قرار مي گرفت كه ما پايه سنسور را با چكش صاف كرده و دوباره جا زديم .

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيد
تگ هاي مطلب: گزارش كارآموزي شركت مهندسي تإمين اجتماعي كرجاجرا, کار اموزی, دانلود کاراموزی, دانلود کارورزی
قيمت فايل:8000 تومان
تعداد صفحات:61
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی