سایت کاریابی جویا کار

استخدام دستگاه های اجرایی کل کشور -نتایج سه برابر ظرفیت

دسته بندي: اخبار / استخدام / آزمون استخدامی جدید
20 اسفند
استخدام دستگاه های اجرایی کل کشور -نتایج سه برابر ظرفیت

خبر 26 بهمن 98:اطلاعيه اعلام اسامی چند برابر ظرفيت هفتمين آزمون استخدامي متمركز دستگاه‌های اجرايی كشور در سال 1398 به منظور انجام ساير مراحل جذب و استخدام (انجام مصاحبه استخدامی)

پیرو اطلاعیه منتشر شده در تاریخ 98/10/15، بدين وسيله به اطلاع آن دسته از داوطلباني كه در هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در تاریخ 98/08/30 شرکت نموده‌اند می‌رساند که كارنامه نتايج بررسی مدارک داوطلبان تا ساعت 14 روز یکشنبه مورخ 98/11/27 در سايت سازمان ‌سنجش آموزش كشور قرار خواهد گرفت. لذا داوطلبان هریک از دستگاه‌های اجرایی شامل: شرکت سهامی بیمه ایران، مرکز آموزش مدیریت دولتی، سازمان برنامه و بودجه کشور (سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌های کشور)، سازمان امور عشایر ایران، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، وزارت نیرو، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان اداری و استخدامی کشور، سازمان ملی بهره وری ایران، سازمان نقشه برداری کشور، سازمان ثبت احوال کشور (اداره کل ثبت احوال استان سیستان و بلوچستان)، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان امور اراضی کشور، سازمان هواشناسی کشور، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و شرکت سهامی مدیریت منابع آب ایران پس از دریافت نتیجه آزمون، درصورتی که براساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون جزء معرفی‌شدگان براي شركت در مصاحبه به هر يك از دستگاه‌هاي اجرايي می‌باشند، موظفند برای اقدامات بعدی در تاریخ 98/11/27 به آدرس سایت دستگاه مورد نظر به شرح جدول ذیل مراجعه و براساس توضيحات و زمان بندی‌های مندرج در اطلاعیه دستگاه، اقدام نمایند.

 

دیف

دستگاه اجرایی

آدرس اینترنتی

1

شرکت سهامی بیمه ایران

www.iraninsurance.ir

2

مرکز آموزش مدیریت دولتی

www.smtc.ac.ir

3

سازمان برنامه و بودجه کشور (سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌های کشور)

www.mporg.ir

4

سازمان امور عشایر ایران

www.ashayer.ir

5

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور

www.rmto.ir

6

وزارت نیرو

www.moe.gov.ir

7

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

www.msrt.ir

8

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

www.farhang.gov.ir

9

وزارت جهاد کشاورزی

www.maj.ir

10

سازمان اداری و استخدامی کشور

www.aro.gov.ir

11

سازمان ملی بهره وری ایران

www.nipo.gov.ir

12

سازمان نقشه برداری کشور

www.ncc.org.ir

13

سازمان ثبت احوال کشور (اداره کل ثبت احوال استان سیستان و بلوچستان)

www.sabteahval-stb.ir

14

سازمان دامپزشکی کشور

www.ivo.ir

15

سازمان امور اراضی کشور

www.laoi.ir

16

سازمان هواشناسی کشور

www.irimo.ir

17

شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور

www.nww.ir

18

شرکت سهامی مدیریت منابع آب ایران

www.wnn.ir

ضمناً به اطلاع داوطلبان متقاضی جذب و استخدام درسایر دستگاه‌های اجراییمی‌رساند، نتایج بررسی مدارک این دستگاه ‌ها به منظور انجام مصاحبه استخدامیمتعاقباً اعلام خواهد شد.


اطلاعیه جدید سازمان سنجش (ثبت نام 10 روز دیگر -ازمون ابان ماه )

بدين وسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي شرکت در هفتمين امتحان مشترک فراگیر دستگاه هاي اجرايي كشور مي‌رساند که براساس هماهنگی های اولیه به عمل آمده با دستگاه های اجرایی متقاضی جذب نیرو، هفتمين آزمون‌ استخدامي متمركز دستگاه هاي اجرايي كشور در نیمه دوم آبان ماه سال 1398 توسط سازمان سنجش آموزش کشور به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می گردد و برهمین اساس ثبت نام از متقاضیان آزمون یادشده در اواخر شهریورماه سال جاری ازطریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org صورت خواهد پذیرفت.


خبر 4 شهریور 98: احتمال شروع مرحله اول آزمون استخدامی فراگیر 98 تا پایان هفته (منبع: خبرگزاری صدا و سیما)

رئیس سازمان اداری و استخدامی اعلام کرد: ما هر ساله برای جبران خروجی نیروی انسانی که بازنشستگان هستند و یا برای تامین نیروی انسانی لازم در برخی طرح ‌های دولتی که به بهره برداری می‌رسد استخدام داریم و امسال نیز حدود 30 تا 32 هزار نفر استخدام می‌شوند.

البته مجوز استخدام را ما صادر می کنیم اما این دستگاه ها هستند که باید برای استخدام تامین اعتبار کنند که اکنون برای حدود 30 هزار نفر تامین اعتبار شده و امیدواریم تا پایان هفته آزمون استخدام مرحله اول امسال آغاز شود.

نحوه نظارت بر استخدام ها و شایسته سالاری: تمامی استخدام ها اگر تعریف قانونی داشته باشد توسط این سازمان انجام می شود و مجری آن نیز سازمان سنجش و جهاد دانشگاهی است ضمن اینکه به منظور تحقق عدالت استخدامی آزمون را برگزار می کنیم و معتقدیم باید بهترین نیروها جذب شوند.اکنون چهار سال است که تمامی استخدام های کشور از طریق آزمون استخدامی صورت می گیرد که مطابق قانون مدیریت کشوری است.

لینک اعلام نتایج

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


 

26 مرداد 98: اطلاعیه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در خصوص اعلام نتایج ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور

 

اطلاعیه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در خصوص اعلام نتایج ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور

نتایج نهایی آزمون استخدامی مربوط به دستگاه‌های اجرایی زیر که نتایج آنها نهایی شده است، برای سیر سایر مراحل استخدامی اعلام می‌گردد.

وزارت صنعت، معدن و تجارت

بنیاد شهید و امور ایثارگران

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها

سازمان شیلات ایران

سازمان بهزیستی کشور

روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران

سازمان اورژانس کشور

داوطلبان به منظور اطلاع از نتیجه آزمون، می‌توانند به پروفایل خود در وب سایت جهاد دانشگاهی مراجعه نمایند. داوطلبان پذیرفته شده ضروری است جهت اطلاع از زمان و مکان مراجعه برای سیر سایر مراحل استخدامی خود در تاریخ 1398/06/02، به آدرس اینترنتی دستگاه مربوطه مراجعه نمایند. نتایج سایر دستگاه‌های اجرایی که فرایند بررسی مدارک و یا مصاحبه استخدامی آنها نهایی نشده است، متعاقباً اعلام خواهد شد.

ورود به سایت جهاد دانشگاهی

 


28 خرداد 98: مجوز استخدام 50 هزار نفر در وزارتخانه های آموزش و پرورش و بهداشت صادر شد (منبع: خبرگزاری فارس)

رئيس سازمان اداري و استخدامی كشور گفت: امسال برای وزارت آموزش و پرورش تا امروز حدود ۴۰ هزارمجوز صادر شده است و ما ده هزار مجوز استخدامی هم برای وزارت بهداشت و درمان در حال صدور داريم.

جمشید انصاری در گردهمایی روسای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها با اشاره به شرایط کشور در حوزه اقتصاد، اظهار داشت: شرایط ما، یک شرایط عادی نیست و در شرایط غیرعادی امکان تحقق بخش قابل توجهی از منابع درآمدی کشور آن طور که در سال‌های قبل محقق می‌شد، وجود ندارد. بنابراین اقتضا می‌کند که ما اقدامات خاصی را در دستور کار قرار دهیم تا کشور را از این شرایط دشوار با گرفتاری و مشکلات کمتری عبور دهیم.

اطلاعيه در خصوص اعلام نتايج ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور

به اطلاع داوطلبان ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور می‌رساند، کارنامه نتایج اولیه آزمون از روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قابل مشاهده می‌باشد و داوطلبان با استفاده از کدملی و کد رهگیری پس از ورود به قسمت، پروفایل به کارنامه خود دسترسی خواهند داشت.
شایان ذکر است آن دسته از دواطلبانی که در بخش وضعیت داوطلب مندرج در کارنامه آنان، عبارت «شما برای طی مرحله بررسی مدارک معرفی می‌شوید» را ملاحظه می‌کنند، می‌توانند از روز سه‌شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ با مراجعه به وب سایت اینترنتی دستگاه اجرایی مورد تقاضای خود، از مدارک مورد نیاز، زمان و مکان مراجعه جهت بررسی مدارک مطلع شوند.

ورود به پنل کاربری


 خبر 10 اردیبهشت 98: اطلاعیه سازمان ثبت اسناد به پذیرفته شدگان آزمون استخدامی مشترک دستگاه‌های اجرایی (منبع: خبرگزاری فارس)

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اطلاعیه‌ای را در خصوص پذیرفته شدگان آزمون استخدامی مشترک دستگاههای اجرایی متقاضی استخدام در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور منتشر کرد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری فارس، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اطلاعیه‌ای را در خصوص پذیرفته شدگان آزمون استخدامی مشترک دستگاههای اجرایی متقاضی استخدام در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت ششمین آزمون استخدامی مشترک دستگاههای اجرایی متقاضی استخدام در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، بعد از اعلام نتایج آزمون از طریق مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و حصول اطمینان از اینکه در لیست پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت قرار دارند، از تاریخ ۹۸.۲.۱۴ لغایت حداکثر ۹۸.۲.۱۸ با ارائه دو قطعه عکس 4*3 و اصل مدارک مربوطه به همراه 2 نسخه کپی شامل:

1‏-مدرک تحصیلی که بر اساس آن در آزمون ثبت نام نموده اند

2‏- شناسنامه (کپی از کل صفحات)

3‏- کارت ملی

4‏- کارت پایان خدمت یا معافیت قانونی برای آقایان

5‏- برای متقاضیان استخدام از محل 5 درصد سهمیه ایثارگران، تاییدیه مبنی بر حضور داوطلبانه در جبهه مورد تایید معاونت نیروی انسانی هریک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود، معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی، معاونت توسعه منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران

6‏- برای متقاضیان استخدام از محل 25 درصد سهمیه استخدامی معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان متبوع

7‏- معرفی نامه از اداره کل بهزیستی استان برای معلولین

به آدرس های مندرج در جداول ذیل و صرفاً جهت تحویل مدارک مربوطه، مراجعه نمایند .

استان/ آدرس:

اردبیل/ اردبیل‏‏‏-چهاراه امام خمینی(ره) ‏‏‏-خ دادگستری‏‏‏-جنب دادگستری اردبیل-اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل

اصفهان/ اصفهان‏‏‏- خ چهارباغ بالا ‏‏‏-روبروی بیمارستان شریعتی‏‏‏- اداره کل ثبت اسناد واملاک استان اصفهان

البرز/ کرج ‏‏‏-پل آزادگان اول ‏‏‏-ابتدای خیابان مطهری ‏‏‏-روبروی تامین اجتماعی ‏‏‏-اداره کل ثبت اسناد واملاک استان البرز

ایلام/ ایلام‏‏‏-بلوار مدرس‏‏‏- اداره کل ثبت اسناد و املاک استان ایلام

آذربایجان شرقی/ تبریز‏‏‏-میدان شهرداری‏‏‏-خیابان امام خمینی ( ره) ‏‏‏-کوچه حاج هاشم‏‏‏-اداره کل ثبت اسناد و املاک استان آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی/ ارومیه‏‏‏-خ سربازان گمنام (برق) ‏‏‏- فلکه خیری‏‏‏-اداره کل ثبت استان آذربایجان غربی

بوشهر/ بوشهر‏‏‏-چهارراه دادگستری‏‏‏-اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر

تهران/ میدان امام خمینی ( ره )‏‏‏-ضلع شمالی پارک شهر‏‏‏-خ فیاض بخش-ساختمان شماره 3 سازمان ثبت اسناد و املاک کشور طبقه 7

چهارمحال وبختیاری/ شهرکرد‏‏‏-خیابان آیت اله کاشانی‏‏‏- جنب دادگستری‏‏‏- اداره کل ثبت اسناد و املاک استان چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی/ بیرجند‏‏‏-بلوار صنعت و معدن‏‏‏- اداره کل ثبت اسناد و املاک استان خراسان جنوبی

خراسان رضوی/ مشهد ‏‏‏- بلوار خیام ‏‏‏- تقاطع بلوار ارشاد ‏‏‏- اداره کل ثبت اسناد و املاک استان خراسان رضوی

خراسان شمالی/ بجنورد‏‏‏-32 متری شهدا‏‏‏-روبروی بخشداری مرکزی‏‏‏-اداره کل ثبت اسناد و املاک خراسان شمالی

خوزستان/ اهواز ‏‏‏-امانیه ‏‏‏- خیابان مدرس‏‏‏- جنب دادگستری ‏‏‏- اداره کل ثبت اسناد و املاک استان خوزستان

زنجان/ جاده گاوازنگ‏‏‏- بالاتر از بیمارستان آیت الله موسوی ‏‏‏- انتهای بلوار مهرانه‏‏‏- اداره کل ثبت اسناد و املاک استانزنجان

سمنان/ سمنان‏‏‏- خیابان آیت اله طالقانی‏-نرسیده به چهارراه شهربانی‏‏‏- اداره کل ثبت اسناد و املاک استان سمنان

سیستان و بلوچستان/ زاهدان ‏‏‏-خیابان دانشگاه ‏‏‏-نرسیده به پل هوایی شهدای وحدت ‏‏‏- اداره کل ثبت اسناد و املاک استان سیستان و بلوچستان

فارس/ شیراز- میدان معلم-خیابان ایمان جنوبی(همت جنوبی)- اداره کل ثبت اسناد و املاک استان فارس

قزوین/ قزوین‏‏‏-انتهای بلوار امام خمینی (نوروزیان) مجتمع ادارات بونک‏‏‏-میدان شهدای منا‏‏‏-کوچه ثبت اسناد و املاک‏‏‏- اداره کل ثبت اسناد و املاک استان قزوین

قم/ 75متری عمار یاسر‏‏‏-بلوار تعاون‏‏‏-مجتمع ادارات‏‏‏-اداره کل ثبت اسناد و املاک استان قم

کردستان/ سنندج‏‏‏- بلوار جانبازان‏-سایت اداری‏‏‏- اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کردستان

کرمان/ کرمان‏‏‏- ضلع شمالی پارک نشاط‏‏‏-نبش بلوار فردوسی‏‏‏-اداره کل ثبت و اسناد استان کرمان

کرمانشاه/ کرمانشاه‏-فرهنگیان فاز یک‏- بلوار شهید مطاعی‏‏‏-اداره کل ثبت اسناد واملاک کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد/ یاسوج‏‏‏-خیابان شهید قدوسی‏‏‏- اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد

گلستان/ گرگان‏‏‏-خیابان شالیکوبی‏‏‏-خیابان عدالت21‏‏‏- اداره کل ثبت اسناد و املاک استان گلستان

گیلان/ رشت‏‏‏-میدان انتظام‏‏‏-بلوار شیون فومنی‏‏‏-کوچه نظام پزشکی‏‏‏-اداره کل ثبت اسناد و املاک استان گیلان

لرستان/ خرم آباد‏‏‏- بلوار شهیدفرشاد شفیع پور‏‏‏- خیابان دکتر چمران‏‏‏- اداره کل ثبت اسناد و املاک استان لرستان

مازندران/ ساری‏‏‏- بلوار آزادی‏‏‏- روبروی اداره کل اقتصاد دارایی استان‏‏‏- اداره کل ثبت اسناد واملاک مازندران

مرکزی/ اراک‏‏‏- خیابان تهران‏‏‏- نرسیده به پل شهرصنعتی جنب دادگستری‏‏‏- اداره کل ثبت اسناد و املاک استان مرکزی

هرمزگان/ بندرعباس‏‏‏- بلوار امام خمینی (ره) ‏‏‏-جنب اداره کل ورزش و جوانان‏‏‏- اداره کل ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان

همدان/ سعیدیه‏‏‏- نبش خیابان غنی زادیان‏‏‏- اداره کل ثبت اسناد و املاک استان همدان

یزد/ یزد‏-میدان شهدای محراب‏- بلوار مدرس‏- جنب دادگستری استان یزد‏‏‏- اداره کل ثبت اسناد و املاک استان یزد


 زمان اعلام نتایج نهایی ششمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در بهار 98

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با بیان اینکه منتظر برگردانده شدن پاسخ‌نامه‌های آزمون به قرنطینه مرکزی هستیم، گفت: زمان و مکان مصاحبه حضوری برای پذیرفته‌شدگان در حساب کاربری آن‌ها اعلام شده و با توجه به آن که فرآیند انجام مصاحبه‌های حضوری زمان‌بر است، نتایج نهایی بهار ۹۸ اعلام خواهد شد.

سید عزیز آشنا در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی از سال گذشته استانداردهایی را برای برگزاری "ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور” طراحی و پیاده کرده است، توضیح داد: از سال گذشته بر روی نرم‌افزار ثبت‌نام آزمون متمرکز شدیم و آن را به گونه‌ای طراحی کردیم که هم دستگاه‌های اجرایی کشور و هم سازمان اداری استخدامی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها در آن حساب کاربری داشته باشند. بدین ترتیب نرم‌افزار یکپارچه‌ای برای آزمون استخدامی فراگیر طراحی شد که همه فرآیندهای آزمون را در خود جای داده است.

وی تشریح کرد: به عنوان مثال اگر دستگاهی بخواهد استخدامی انجام دهد، اطلاعات خود را وارد این سامانه می‌کند؛ سازمان اداری استخدامی این اطلاعات را بررسی می‌کند و نهایتاً وقتی اطلاعات تأیید و استخدام‌ها نهایی شدند، سامانه آزمون دفترچه مربوط را به صورت اتوماتیک صادر می‌کند.

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در رابطه با نحوه اطلاع‌رسانی درباره ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور، اظهار کرد: از روز اول ثبت‌نام، تاریخ دریافت کارت و زمان برگزاری آزمون، هم در دفترچه آزمون و هم در سایت اعلام شده است. همچنین با توجه به آنکه هر کس در آزمون ثبت‌نام کرده دارای حساب کاربری است، اطلاع‌رسانی را از طریق حساب کاربری افراد و در موارد متعددی انجام داده‌ایم.

آشنا با اشاره به اینکه پیامکی جداگانه‌ای مبنی بر اعلام زمان دریافت کارت ورود به جلسه برای شرکت‌کنندگان ارسال نشده، یادآور شد: همان‌طور که گفته شد اطلاع‌رسانی جمعی از روز اول ثبت‌نام بر روی سایت آزمون و در دفترچه‌های آن انجام شده و علی‌رغم آن صدا و سیما و رسانه‌های دیگر نیز اطلاع‌رسانی‌های مورد نیاز را انجام داده‌اند.

آزمون نمره منفی دارد

وی ضمن اعلام این موضوع که آزمون استخدامی فراگیر نمره منفی دارد، به بیان نکاتی در مورد سوالات پرداخت و تشریح کرد: سوالات آزمون استخدامی با توجه به کتاب‌های درسی نظام آموزشی کشور طراحی شده است. از آنجایی که برخی افراد شرکت‌کننده در آزمون دارای مدرک دیپلم هستند، طبیعتاً این سوالات باید از دروس نظام آموزشی تا سطح دیپلم طراحی می‌شد.

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی افزود: همچنین در سطوح کارشناسی یا کارشناسی ارشد، سوالات از دروس دانشگاهی تهیه شده‌اند که لیست آن‌ها در دفترچه قید شده است. به عنوان مثال در دفترچه قید شده که برای شغل x، از ۵ درس دانشگاهی آزمون گرفته می‌شود و سطح این سوالات نیز در سطح سوالات دانشگاهی است.

اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی در بهار ۹۸

آشنا درباره گزارش‌های رسیده مبنی بر برگزاری ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور، توضیح داد: خوشبختانه آزمون امروز در کل کشور برگزار شده و ما در حال هماهنگی برای برگرداندن پاسخ‌نامه‌های آزمون به قرنطینه مرکزی هستیم.

وی همچنین درباره زمان اعلام نتایج، تشریح کرد: شرکت‌کنندگان تا روز برگزاری آزمون می‌توانستند به باجه رفع نقص مراجعه کنند و از طریق تغییر فرم‌های ثبت‌نام، بعضی اطلاعات ورودی خود را تغییر دهند.

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی ادامه داد: مثلاً برخی شرکت‌کنندگان می‌گویند نوع سهمیه خود را اشتباه وارد کردیم و درخواست تغییر آن را دارند. بنابراین باید منتظر باشیم این فرم‌ها از سراسر کشور جمع‌آوری شود و همراه با پاسخ‌نامه‌ها برگردد.

آشنا گفت: بنابراین فرم‌های ثبت‌نام باید مجدداً بررسی شوند و اگر لازم است از جایی برای فرمی تأییدیه گرفته شود، این کار انجام شود. بعد از این مرحله نتایج چند برابر ظرفیت را اعلام می‌کنیم و از افراد می‌خواهیم برای انجام مصاحبه مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در حساب کاربری هر فرد قید خواهد شد کجا پذیرفته شده و باید برای مصاحبه به کجا مراجعه کند، گفت: از آنجایی که فرآیند مصاحبه حضوری زمان‌بر است، نتایج مصاحبه‌ها و نتایج نهایی آزمون بهار ۹۸ اعلام خواهد شد.

سهمیه بومی یا مختص افراد شاغل در دستگاه‌ها وجود ندارد

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی درباره این موضوع که آیا افراد شاغل در آزمون استخدامی سهمیه‌ای دارند یا خیر، تأکید کرد: هیچ سهمیه بومی یا مختص افراد شاغل در دستگاه‌ها وجود ندارد؛ تنها نکته لحاظ شده برای افرادی که در حال حاضر استخدام هستند این است که، اگر آن‌ها سابقه بیمه داشته باشند، مدت زمان بیمه به حداکثر سن آن‌ها برای شرکت در آزمون اضافه می‌شود.

آشنا توضیح داد: مثلاً اگر حداکثر سن (برای شرکت در آزمون استخدامی) در مقطع کارشناسی ۳۵ سال باشد، برای فردی که دو سال را در خدمت سربازی گذرانده، حداکثر سن ۳۷ سال لحاظ می‌شود. به همین ترتیب اگر فرد متقاضی شرکت در آزمون در دستگاهی مشغول به کار بوده و ۳ سال سابقه بیمه داشته باشد، این سابقه به حداکثر س مجاز او اضافه می‌شود.

دانلود رایگان سوالات مصاحبه های استخدامی

-------------------------------------------------------------

 ضمن ارزوی موفقیت برای تمامی کاربران عزیز ُبرای دریافت کارت ورود به جلسه بر روی لینک زیر کلیک نمایید 

دریافت کارت

آزمون استخدامی سراسری در بهار 98 برگزار میشود 

 عاون رییس جمهوری و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: امسال استخدام نیروی جدید برای دستگاههای دولتی در ۲ مرحله که ثبت نام یکی از آنها هفته گذشته صورت گرفت، انجام شد و ثبت نام نخستین آزمون سراسری جذب نیرو برای سال آتی نیز، بهار ۹۸ صورت خواهد گرفت.

ادامه خبر

 -------------------------

 برنامه زمان‌بندی امتحان شخص شد  : 

1. دریافت کارت ورود به جلسه : از تاریخ دوشنبه 13 اسفندماه 1397

2. برگزاری آزمون : روز جمعه 17 اسفندماه 1397

  ثبت نام اغاز شد 

کاربران عزیز دقایقی پیش لینک ثبت نام استخدامی دستگاه اجرایی سال 1397 فعال شدُبرای ثبت نام بر روی لینک زیر کلیک نمایید

لینک ثبت نام 

29 دی 97 - ساعت 18:50

دفترچه آزمون منتشر شد.

داوطلبان جهت دانلود دفترچه استخدامی دستگاه های اجرایی سال 97 می توانند از طریق لینک زیر اقدام نمایند.

بددین‌وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام و شرکت در ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور در سال ۱۳۹۷ می‌رساند : در اجرای ماده (۴۴) قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاههای اجرایی و با هماهنگی سازمان اداری و استخدامی کشور، ثبت نام ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور برای جذب در ۲۰ دستگاه اجرایی به شرح زیر :

زمان ثبت نام :

از روز یکشنبه مورخ ۳۰ دی‌ماه ۱۳۹۷ از طریق سایت اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir آغاز خواهد شد و در روز سه شنبه مورخ ۹ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ خاتمه می یابد.
متقاضیان گرامی شرکت در آزمون توجه داشته باشند که این تاریخ تمدید نخواهد شد و ثبت نام پس از اتمام مهلت یاد شده غیر فعال خواهد شد.
داوطلبان متقاضی استخدام می توانند جهت آگاهی از اطلاعات و جزئیات مربوط به شرایط احراز (رشته‌ها، مقاطع تحصیلی و سایر شرایط) و شغل محل‌های استخدام در هر یک از دستگاههای یاد شده، به دفترچه راهنمای آزمون که از تاریخ ۳۰ دی‌ماه ۱۳۹۷ (همزمان با شروع ثبت نام) در سایت اینترنتی www.hrtc.ir قرار داده خواهد شد مراجعه نمایند.
زمان آزمون :

ششمین امتحان استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی در تاریخ ۱۷ اسفندماه ۱۳۹۷ برگزار می‌شود. توضیحات لازم درخصوص تاریخ و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه و سایر موارد در دفترچه راهنمای ثبت‌نام، اعلام خواهد شد.
توجه :

لازم به ذکر است که کلیه فرآیندهای مربوط به ثبت نام داوطلبان شرکت در آزمون، انحصارا از طریق سایت اینترنتی www.hrtc.ir انجام می شود و به مراجعات حضوری پاسخ داده نخواهد شد.

  • جهت هرگونه تماس با مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، با ایمیل support@hrtc.ir در تماس باشید
---------------------------------------------------------------------------------------------- 

رئیس سازمان اداری و استخدامی از انتشار اطلاعیه برای به کارگیری ۵ هزار کارمند جدید دولت در هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، براساس برنامه ششم توسعه هر ۵سال یکبار باید ۱۵ درصد از کارمندان دولت بازنشسته شوند این در حالی است که دولت می‌تواند به میزان ۵ درصد استخدام جدید انجام دهد.

ادامه خبر 

 ثبت نام ششمین آزمون استخدام فراگیر دستگاههای اجرایی به زودی

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «جمشید انصاری» روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، افزود: آزمون استخدامی در موعد خود سالی 2 بار، یکی در نیمه نخست امسال و دیگری در 6 ماه دوم سال برگزار می شود.
معاون رئیس جمهوری همچنین درباره روند کناره گیری بازنشستگان از پست های خود گفت: تاکنون حدود 200 نفر از مشمولان قانون منع به کارگیری بازنشستگان، از سمت های خود استعفا داده اند.

به گزارش ایرنا، بر اساس اصلاحیه قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها، همه وزارتخانه‌ها، موسسات دولتی، موسسات و نهادهای عمومی غیردولتی، شرکت‌های دولتی و دستگاه‌هایی که به شکلی از بودجه دولتی استفاده می‌کنند حق بکارگیری بازنشسته‌ها را ندارند مگر در قالب شرایط تعیین شده در قانون.

ادامه خبر


 اطلاعیه جهاد دانشگاهی : ثبت نام ازمون دستگاه های اجرایی به زودی برگزار خواهد شد

بزودی ثبت نام کتبی آزمون استخدامی توسط جهاد دانشگاهی به عنوان مجری جدید برگزاری آزمون آغاز می شود.
پیرو بخشنامه شماره 31493/3/53011 مورخ 1/8/1397 و اطلاع رسانی های قبلی بزودی ثبت نام ششمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرائی توسط ” جهاد دانشگاهی ” بعنوان مجری جدید برگزاری آزمون ها احتمالا از تاریخ 13/9/1397 الی 23/9/1397 انجام می شود.
به اطلاع می رساند در کلیه فرآیند پیگیری آزمون این مرحله ملاک تایید ایثارگری و بیکاری، برای بهره مندی از سهمیه استخدامی حداقل 25 درصد موضوع ماده 21 قانون جامع خدمات رسانی، صرفا” از طریق سیستم جامع اطلاعات یکپارچه ایثارگران ( سجایا ) خواهد بود.
کلیه ایثارگران بیکار واجد شرایط و متقاضی بهره مندی از سهمیه های استخدامی فوق الذكر جهت بهره مندی از سهمیه استخدامی رعایت موارد ذیل الزامی است:
متقاضیان توجه داشته باشند که در آزمون این مرحله (ششمین آزمون) ملاک تایید مراتب ایثارگری و بیکاری برای بهره مندی از سهمیه استخدامی فوق الذکر، صرفا” از طریق اطلاعات مندرج در سیستم جامع اطلاعات یکپارچه ایثارگران ( سجایا ) انجام خواهد شد و لیستی برای تایید به استانها ارسال نخواهد شد.
شرط لازم برای بهره مندی ایثارگران بیکار واجد شرایط از سهمیه استخدامی مزبور الزاما دارا بودن وضعیت شغلی ” بیکار ” در سیستم سجایا خواهد بود.
شایان ذکر است دانشجویانی که در مقطع دکترا تحصیل می نمایند چنانچه دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس باشند، در صورت احراز شرایط شغل مورد درخواست خود، مجاز به شرکت در آزمون بوده، مشروط بر اینکه در سیستم سجایا وضعیت آموزشی آنان لزوما دانشجوی مقطع دکترا ثبت شده باشد.
لازم به ذکر است کلیه دانشجویان مقطع دکترا که دارای مدرک فوق لیسانس می باشند موظفند ضمن مراجعه به اداره آموزش مربوطه وضعیت تحصیلی خود را ثبت و به روز رسانی نمایند.
گفتنی است فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی متقاضی اشتغال در صورت ثبت وضعیت بیکاری آنان در سیستم سجایا مجاز به ثبت نام در آزمون استخدامی جاری می باشند.
در خصوص ثبت وضعیت تحصیلی دانشجویان مقطع دکترا و فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی، بنیاد استان موظف است از طریق حوزه آموزش پیگیری لازم را انجام دهد.

جزییات خبر 

 



کارت ورود به جلسه صادر گردید
لینک دریافت کارت ازمون


هم اکنون دفترچه راهنما و شرایط استخدام پنجمین آزمون مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور در سال 97 منتشر گردید.

شرايط عمومي داوطلبان

1 – داشتن تابعیت ایران

2 – اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکي از ادیان شناخته شده در قانون اساسي جمهوری اسلامي ایران

3 – التزام به قانون اساسي جمهوری اسلامي ایران

4 – انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانوني برای مردان

5 – داشتن سلامت جسماني و رواني و توانایي برای انجام کاری که استخدام مي شوند.

6 – عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر

7 – نداشتن سابقه محکومیت جزایي موثر

8 – عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایي توسط آراء مراجع قضایي و ذی صلاح

9 – به استناد قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان، داوطلبان استخدام نباید جزو نیروهای بازخرید خدمت دستگاه های اجرایي باشند.

10 – به استناد ماده 94 قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده واحده قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل و پست سازماني، کارکناني که تصدی یکي از پست های سازماني در هر یک از دستگاه های اجرایي را به صورت رسمي یا پیماني دارا مي باشند، پس از پذیرفته شدن در امتحان مشترک فراگیر، در زمان معرفي به گزینش برای سیر مراحل استخدام، نباید جزو مستخدمین رسمي یا پیماني سایر دستگاه های اجرایي باشند.

11 – داشتن حداکثر سي سال (30) برای مدارک فوق دیپلم، حداکثر سي و پنج (35) سال برای مدارک تحصیلي لیسانس، حداکثر چهل (40) سال برای مدرک تحصیلي فوق لیسانس و حداکثر چهل و پنج (45) سال برای مدارک دکتری.

تبصره:بر اساس قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان مصوب مجلس شورای اسلامي موارد ذیل به شرط ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذی ربط، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:

– جانبازان، آزادگان، فرزندان و همسران شهدا، فرزندان و همسران جانبازان 25 درصد به بالا و فرزندان و همسر آزادگان که حداقل یک سال و بالاتر سابقه اسارت دارند و رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه اختیاری در جبهه از شرط حداکثر سن مقرر معاف مي باشند

– افراد خانواده معظم شهدا (شامل پدر، مادر، خواهر و برادر) تا میزان 5 سال

– رزمندگان کمتر از شش ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه، به میزان مدت حضور داوطلبانه در جبهه

– میزان مدت خدمت ضرورت

– داوطلباني که به صورت غیر رسمي و تمام وقت در وزارتخانه ها و موسسات و شرکتهای دولتي، بانکها و شرکتهای تحت پوشش آنها

شرکتهای بیمه های دولتي، شهرداریها و موسسات و شرکتهای دولتي که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکتهای ملي و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده مي کنند، نهادهای انقلاب اسلامي و شرکت های تحت پوشش آنها از تاریخ 22 / 11 / 1357 به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیر رسمي آنها.

تذكر 1:ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهي فراغت از تحصیل و کارت پایان خدمت، زمان برگزاری امتحان مشترک فراگیر(15 / 04 / 1397) مي باشد. ملاک فراغت از تحصیل، تاریخ مندرج در گواهینامه موقت یا دانشنامه مي باشد و ملاک عمل برای محاسبه سن افراد، اولین روز ثبت نام (23 / 02 / 1397) ميباشد .

تذكر 2:بر اساس ماده (43) قانون مدیریت خدمات کشوری به دستگاه های اجرایي اجازه داده شده است تا در صورتي که در قوانین و مقررات قبلي مورد عمل خود، شرایطي علاوه بر شرایط فوق الذکر را داشته باشند به عنوان شرایط اختصاصي خود اعلام نمایند.تذکرات و شرایطاختصاصي هر یک از دستگاه های اجرایي در بخش مربوط به آن دستگاه ذکر شده است.

مواد آزمون

الف) مواد آزمون عمومی به شرح زیر تعیین میشود:

1 – فنّاوری اطلاعات (مهارت های هفتگانه ICDL )

2 – ریاضي و آمار مقدماتي

3 – زبان و ادبیات فارسي

4 – معارف اسلامي

5 – زبان انگلیسي عمومي

6 – اطلاعات عمومي، دانش اجتماعي و حقوق اساسي

7 – هوش و توانمندیهای عمومي

تبصره: اقلیتهای دیني مصرح در قانون اساسي جمهوری اسلامي ایران از پاسخگویي به سوالهای معارف اسلامي معاف بوده و در این صورت نمره مکتسبه این داوطلبان، بر اساس مجموع تراز شده سایر سؤالهای آزمون عمومي محاسبه خواهد شد.

ب) مواد آزمون تخصصی:

مواد آزمون تخصصي برای هر یک از مشاغل در جدول شماره 1 مشخص شده است .

تذکر: کلیه دروس آزمون عمومي و اختصاصي به صورت چهارگزینه ای با ضریب یک (1)طراحي خواهد شد . ضمنا به ازای هر سوال غلط، یک سوم نمره منفي در نظر گرفته خواهد شد .

امتيازات و سهميه هاي قانوني

الف) امتیاز داوطلب بومی:

نمره داوطلبان بومي استان با ضریب یک و دو دهم (1/2)و بومي شهرستان با ضریب یک و چهار دهم (1/4) نمره مکتسبه در هر یک از آزمونهای کتبي (عمومي و تخصصي) و مصاحبه استخدامي در صورت کسب حد نصاب لازم در امتحان مشترک فراگیر، محاسبه مي گردد .

تذكر 1 :با توجه به اینکه برخي از دستگاه های اجرایي به صورت ملي بوده و بجز تهران در سایر استان ها و شهرستان ها فاقد واحد استاني مي باشند و تصمیمات آن ها در زمینه وظایف و فعالیت های مربوط به کل کشور مي باشد، لذا جذب نیروی انساني بومي برای این دستگاه ها و همچنین ستاد دستگاه های اجرایي (که وظایف و فعالیت های آنها نیز مربوط به کل کشور است) موضوعیت نداشته وکلیه داوطلبان چنین دستگاه هایي از هیچ گونه امتیاز بومي برخوردار نخواهند شد .

تذكر 2 :استخدام در شغل محل های ادارات کل استان ها که محل خدمت آن ها در مرکز استان قرار دارد، برای تمامي داوطلبان همان استان و شهرستان های آن استان، بومي استان محسوب گردیده و کلیه داوطلبان بومي اعم از بومي استان و شهرستان صرفاً از امتیاز یک و دو دهم (2 / 1) برخوردار خواهند شد .

تذكر 3 :داوطلبان بومي لازم است در صورت قرار گرفتن در فهرست دارندگان حدنصاب امتحان مشترک فراگیر به میزان چند برابر ظرفیت که متعاقباً از سوی سازمان سنجش و یا دستگاه استخدام کننده اعلام خواهد شد، مدارک و مستندات بومي بودن خود را به همراه سایر مدارک مورد نیاز در زمان بررسي مدارک و مستندات به دستگاه اجرایي مربوطه ارایه نمایند و در غیر این صورت بومي تلقي نميشوند.

ب) سهمیه ایثارگران:

بر اساس هماهنگي های بعمل آمده با بنیاد شهید و امور ایثارگران، جذب ایثارگران از محل سهمیه های استخدامي صرفاً از طریق شرکت در امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایي، رقابت بین کلیه داوطلبان ایثارگر هر یک از سهمیه های 25 درصد و 5 درصد (در هر یک از مجوزهای کلي سازمان اداری و استخدامي کشور به دستگاه اجرایي) بر اساس نمره مکتسبه امتحان مشترک فراگیر به میزان چند برابر ظرفیت جهت معرفي به مصاحبه استخدامي و با رعایت ساز وکار ذیل صورت مي پذیرد.

1 – مشمولین سهمیه 25 درصد ایثارگران مجاز به بهره مندی از سهمیه استخدامي 5 درصد سایر ایثارگران نمي باشند، به عبارت دیگر هر داوطلب ایثارگر مي تواند در صورت مشمول بودن، صرفاً از یکي از سهمیه های مشخص شده، استفاده نماید. بدیهي است در این صورت مشمولین سهمیه 25 درصد ایثارگران، جهت استفاده از سهمیه اختصاصي خود، صرفاً باید مشاغل مشخص شده برای ایثارگران در دفترچه را انتخاب نمایند.

2 – کسب حد نصاب نمره امتحان مشترک فراگیر برای مشمولین سهمیه 25 درصد ایثارگران (به استثناء خواهر و برادر شهید) الزامي نبوده و در صورتي که در شرایط اختصاصي دستگاه های اجرایي شرط حداقل معدل ذکر شده باشد، این گروه از داوطلبان از شرط مذکور معاف مي باشند.

تبصره: بر اساس تبصره 3 ماده (21) قانون جامع ایثارگران، کلیه مشمولان ایثارگر متقاضي استخدام در ادارات آموزش و پرورش باید حداقل هشتاد درصد (80%) حدنصاب علمي آخرین نفر پذیرفته شده را کسب نمایند.

3 – در فرایند جذب و استخدام مشمولین سهمیه 25 درصد ایثارگران، اولویت استخدام آنها مطابق ضوابط و مقررات جاری و با هماهنگي بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت خواهد پذیرفت . اولویت استخدامي در بین این مشمولین به ترتیب با جانبازان، آزادگان، فرزندان شاهد، فرزندان جانبازان 25 درصد و بالاتر(بر اساس درصد جانبازی) و فرزندان آزادگان با یک سال اسارت و بیشتر مي باشد و در صورت عدم تکمیل سهمیه از بین ایثارگران فوق الذکر مانده سهمیه به سایر ایثارگران مشمول سهمیه یاد شده به ترتیب به همسر شهید، همسر جانبازان 25 درصد و بالاتر، همسر آزادگان با یک سال اسارت و بیشتر، خواهر و برادر شهید تعلق مي گیرد .

4 – مشمولین سهمیه استخدامي 25 درصد ایثارگران برای ثبت نام و بهره مندی از این سهمیه الزاما بایستي وضعیت شغلي آنان در سیستم سجایا (سیستم جامع اطلاعات یکپارچه ایثارگران) بیكار ثبت شده باشد، بنابراین به تمامي ایثارگران خواهان بهره مندی از سهمیه استخدامي مذکور توصیه و تاکید مي شود برای حصول اطمینان از امکان بهره مندی خود از طریق سایت ایثار و یا بنیاد شهید و امور ایثارگران محل پرونده خود نسبت به مشخص شدن وضعیت شغلي خود و در صورت لزوم اصلاح آن اقدام نمایند.

تذكر: چنانچه مشمولین سهمیه 25 درصد ایثارگران، وفق ضوابط جاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، در اولویت یا شمول سهمیه مذکور قرار نگیرند، صرفاً از معافیت شرط حداقل معدل و حداکثر سن بهره مند خواهند گردید. و مجاز به انتخاب شغل محل های مشخص شده برای سهمیه ایثارگران نمي باشند. و در صورت انتخاب شغل محل های موصوف توسط داوطلبان یاد شده، انتخاب آن ها کان لم یکن تلقي شده و داوطلب حق هیچ گونه اعتراض نخواهد داشت.

5 – با توجه به هماهنگي های به عمل آمده با بنیاد شهید و امور ایثارگران شغل محل های مربوط به مشمولین سهمیه 25 درصد ایثارگران در دفترچه امتحان مشترک فراگیر مشخص و از سهمیه سایر داوطلبان جدا گردیده است و داوطلبان ایثارگر تایید شده مشمول این سهمیه، برای اعمال سهمیه مذکور صرفاً باید مشاغل مشخص شده برای این سهمیه را انتخاب نمایند. ضمناً این سهمیه قابل تخصیص به سایر داوطلبان نبوده و در صورت عدم تکمیل، باقیمانده سهمیه فوق الذکر محفوظ خواهد ماند.

6 – ایثارگران مشمول سهمیه استخدامي 5 درصد، جهت استفاده از سهمیه اختصاص یافته به خود، باید در زمان انتخاب شغل محل (از بین شغل محل های سهمیه آزاد)، شغل محل هایي را انتخاب نمایند که ظرفیت مورد نیاز آن شغل محل ها بیش از یک نفر باشد و همچنین جزو مشاغل مشخص شده برای سهمیه 25 درصد ایثارگران نباشد. بدیهي است استفاده از سهمیه ایثارگران 5 درصد صرفاً در مشاغلي اعمال مي گردد که ظرفیت پذیرش آن ها بیش از یک نفر باشد (در مشاغل با یک نفر ظرفیت، سهمیه مذکور لحاظ نشده و انتخاب افراد صرفاً بر اساس نمرات مکتسبه صورت خواهد پذیرفت). این سهمیه نیز قابل تخصیص به سایر داوطلبان نبوده و در صورت عدم تکمیل، باقیمانده سهمیه مذکور محفوظ خواهد ماند.

تذکر : کسب حد نصاب نمره امتحان مشترک فراگیر برای مشمولین سهمیه 5 درصد ایثارگران (به استثناء رزمندگان) الزامي مي باشد. استخدام مازاد بر سهمیه استخدامي ایثارگران( 25 درصد و 5 درصد) از طریق رقابت با سایر داوطلبان آزاد صورت مي پذیرد.

ج) سهمیه معلولین:

جذب معلولین عادی (با ارایه معرفي نامه از بهزیستي) از محل سهمیه استخدامي ( 3 درصد قانون حمایت از حقوق معلولان) صرفاً از طریق شرکت در امتحان مشترک فراگیر، کسب حد نصاب لازم و رقابت بین کلیه داوطلبان معلول (در هر یک از مجوزهای کلي سازمان اداری و استخدامي کشور به دستگاه اجرایي) بر اساس نمره مکتسبه در امتحان مشترک فراگیر و به میزان حداکثر دو برابر ظرفیت جهت معرفي به مصاحبه استخدامي صورت مي پذیرد.

تذكر 1 :معلولین مشمول سهمیه 3 درصد جهت استفاده از سهمیه اختصاص یافته خود، باید در زمان انتخاب شغل محل، (از بین شغل محل های سهمیه آزاد) شغل محل هایي را انتخاب نمایند که تعداد مورد نیاز (ظرفیت) آن شغل محل ها بیش از یک نفر باشد. (در مشاغلبا یک نفر ظرفیت، سهمیه مذکور لحاظ نشده و انتخاب افراد صرفاً بر اساس نمرات مکتسبه صورت خواهد پذیرفت). بدیهي است انتخاب افراد برتر جهت استفاده از سهمیه یاد شده از طریق رقابت بین جامعه معلولین صورت خواهد پذیرفت. سهمیه مذکور قابل تخصیص به سایر داوطلبان نبوده و در صورت عدم تکمیل، باقیمانده ظرفیت این سهمیه نیز محفوظ خواهد ماند.

تذكر 2 :معلولین محترم باید توانایي لازم برای انجام شغلي که جهت آن استخدام مي شوند را دارا باشند.

د)سایر امتیازات

بر اساس مصوبه شماره 13736 / 200 مورخ 14 / 06 / 1390 شورای توسعه مدیریت و سرمایه انساني، امتیازات لازم برای حافظین قرآن دارای درجات ( 1 تا 5 ) موضوع مصوبه جلسه 573 مورخ 08 / 09 / 1384 شورای عالي انقلاب فرهنگي برای مشاغل مطرح شده اعمال خواهد شد.

مراحل ثبت نام

داوطلب متقاضي استخدام در دستگاه های اجرایي باید در زمان ثبت نام در امتحان مشترک فراگیر، شرایط عمومي و اختصاصي مندرج در این دفترچه را داشته باشد.

مراحل ثبت نام:

الف) تهیه فایل عكس اسكن شده

داوطلب باید یک قطعه عکس پرسنلي خود را با مشخصات زیر، اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق برنامه ثبت نام اینترنتي آماده نماید:

عکس 43 که در سال جاری گرفته شده باشد )عکس تمام رخ( فقط باید با فرمت JPG باشد . اندازه عکس اسکن شده باید حداقل

300200 پیکسل و حداکثر 400300 باشد. تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد. حجم فایل

ذخیره شده عکس نباید از 70 کیلوبایت بیشتر باشد. حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد. حتي الامکان عکس رنگي و دارای زمینه سفید باشد.

تذكر(1):اسکن عکس از روی کارت های شناسایي (کارت ملي، شناسنامه و …) قابل قبول نمي باشد و داوطلبان لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند .

تذكر(2):عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد

تذكر(3):درصورت ارسال عکس غیرمعتبر،

برای عضویت در کانال ویژه های استخدام در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: استخدام دستگاه اجرایی کل کشور, استخدام دستگاه اجرایی, استخدام دستگاه اجرایی سال 97, استخدام دستگاه اجرایی سال 96, استخدام دستگاه های اجرایی کل کشور
منبع خبرSanjesh.org
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

مطلبی در 6/11/1397 - 21:49 نوشته:

با سلام وعرض ادب می بخشید خیلی از افرادی هستند که بیشتر از 15 سال است که در ادارات دولتی فی سبیل الله کار می کنند همه پیشرفت طرحهای اجرایی به خاطر فعالیت دلسوزانه آنها بیش برد داشته اما بخاطر بی کسی ادارات انها را جذب ننموده سنشون به شرایت استخدام نمی خوره چکار کنند ایا پاداش آنها تو خونه نشستن وغصه خوردن است اگر اینگونه است چرا این طرحها گذاشته شده مثل تهسیلگر جهاد کشاورزی یا رابط بهداشت چرا کسی اینگونه افراد را آ دم حساب نمی کنند بااین که همه امورات را به درستی فرا گرفتن لذا خواهشمند است کمک حال فعالان بی نام ونشان نیز بشوید
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی