سایت کاریابی جویا کار

برسی حقوقی جعل اسکناس

دسته بندي: مقالات / حقوقی وسیاسی
29 تیر

كلاهبرداري از طريق جعل اسكناس و انواع چك‌ها، يكي از شگردهاي مجرمانه است كه تبهكاران حرفه‌اي از آن بهره مي‌گيرند و براي نيل به اهداف خود به انواع حيله‌ها و ترفندها متوسل مي‌شوند. اين مجرمان به سبب اين كه جعل و جرم را پيشه خود قرار داده‌اند، هنگام اجراي نقشه‌هاي خود تمامي جوانب را مي‌سنجند و به همين سبب شناسايي و دستگيري آنان غالبا مشكل و با مانع مواجه است.

هر چند اين خلافكاران نيز از اصل و قاعده پنهان نماندن جرم و جنايت مستثني نيستند، ضررهاي مالي و به‌تبع آن آسيب‌هاي رواني و روحي وارده به مالباختگان و فريب‌خوردگان اين ضرورت را يادآور مي‌شود كه هوشياري و دقت در همه امور و انجام معامله‌ها را نبايد از دست داد.

 

ماموران پليس آگاهي استان اصفهان به تازگي يك مرد و زن را بازداشت كرده‌اند كه با تراول چك‌هاي قلابي از چندين زرگر ميليون‌ها تومان كلاهبرداري كرده بودند. حامد متهم 27 ساله پرونده به همراه دو متهم ديگر در قالب يك خانواده به طلافروشي‌ها مراجعه و زيورآلات گرانقيمت خريداري مي‌كرد و چك‌پول‌هاي جعلي مي‌پرداخت. به گفته قاضي محمدي، دادستان شهرستان مباركه و لنجان چك‌پول‌هاي كشف شده از اين 3 نفر با كاغذ اصل تهيه شده و چاپ آن بسيار ماهرانه بوده است. در حال حاضر پليس تلاش مي‌كند با توجه به اعترافات اين 3 شياد به هسته اصلي و مركزي باند جعل تراول‌چك دست يابد.

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيد
تگ هاي مطلب: برسی حقوقی جعل اسکناس, تحقیق جعل اسکناس, دانلود تحقیق حقوق, دانلود پروژه حقوق, دانلود پایان نامه حقوق, دانلود مقاله حقوق, سایت مقالات حقوق, تحقیق حقوق, پروژه حقوق, پایان نامه حقوق, مقاله حقوق, مقالات حقوق, حقوق
قيمت فايل:8000 تومان
تعداد صفحات:39
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی