سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تلاش برای بهبود وضعیت معیشتی معلمان

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
26 اردیبهشت
تلاش برای بهبود وضعیت معیشتی معلمان

احمد بیگدلی، نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار اکوناپرس با اشاره به تصویب طرح استفساریه میزان افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان دولت در سال 97 گفت: براساس قانون بودجه سال 1397 دولت مکلف شده تا حقوق و مزایای مستمر گروه های مختلف حقوق بگیر شاغل در دستگاه های اجرایی را به صورت پلکانی نزولی افزایش دهد.

او با بیان این که نمایندگان در نظر داشتند تا با این طرح طبقات پایین تر از درصد افزایش بیشتری برخوردار شوند، افزود: مجلس در مصوبه خود، افزایش حقوق افرادی که در سال 96 حداقل دریافتی را داشتند 20 درصد تعیین کرد. هدف پارلمان از این مصوبه، کاهش فاصله درآمدی میان مدیران ارشد و هم ترازان آن ها با کارمندانی است که حداقل دریافتی را دارند. 

بیگدلی با اشاره به این که هیات دولت در آیین نامه اجرایی بودجه 97، بدون توجه به قانون مصوب مجلس، حداکثر افزایش حقوق کارمندان را در سال جاری 12 درصد تعیین کرد، ادامه داد: امروز در صحن علنی مجلس طرح استفساریه افزایش حقوق کارکنان در سال 97، به تصویب رسیده است و طرح موردنظر مجلس اعمال خواهد شد.

این نماینده مجلس با بیان این که چنین طرحی قطعاً بر زندگی کارکنان و از جمله وضعیت حقوقی اکثریت فرهنگیان و معلمان تأثیرگذار خواهد بود، افزود: معلمان و فرهنگیان در زمره اقشاری قرار دارند که از حقوق پایینی برخوردار هستند و برای بهبود وضعیت معیشتی نیازمند عزم جدی و برنامه مشخصی از سوی مسؤولان هستند.

بیگدلی با اشاره به تصویب طرح استفساریه میزان افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان دولت امروز در مجلس، ابراز امیدواری کرد: امید می رود که افزایش پلکانی نزولی حقوق کارکنان و کارمندان بتواند عدالت را برای این قشر زحمتکش آن گونه که درخور آن هاست، محقق سازد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: وضعیت معیشتی معلمان, فرهنگیان, اموزش و پرورش
منبع خبرروز پلاس
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

علی شیخی در 26/02/1397 - 16:58 نوشته:

ششم رابخدایی که نمیشناسید وشاید هم نمی پرستید پاداش بازنشستگی ۹۶ فرهنگیان را پرداخت کنید.بخدا نیاز داریم.هنوز مستاجر هستم از خدابترسید...
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی