سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

پاداش و مطالبات فرهنگیان تا پایان خرداد پرداخت می شود

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
19 خرداد
پاداش و مطالبات فرهنگیان تا پایان خرداد پرداخت می شود
محسن بهارلو در گفت‌وگو با تسنیم در پاسخ به این پرسش که مدیران و معاونین مدارس دونوبته شهر تهران از عدم دریافت حق الزحمه نوبت دوم از فرودین سال گذشته تا به امروز خبر می‌دهند، مطالبات آنها چه زمانی پرداخت خواهد شد؟ اظهار کرد: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا پایان خرداد ماه مطالبات این گروه را که تعدادشان زیاد هم نیست پرداخت کنیم.

وی افزود: البته برای پرداخت مطالبات این افراد که رقم آن حدود 500 میلیون تومان است، اعتباری تخصیص نیافته است اما از محل نقدینگی آموزش‌وپرورش شهر تهران اعتبار مورد نیاز را تامین و پرداخت می‌کنیم.

معاون توسعه و پشتیبانی آموزش وپرورش شهر تهران درخصوص سایر مطالبات باقی‌مانده معلمان شهر  تهران گفت: در بحث حق‌التدریس معلمان از سال 96 یک هفته و سال 97 دو ماه باقی مانده است همچنین حق‌الزحمه امتحانات نهایی خرداد و شهریور 96 باقی مانده است.

بهارلو تاکید کرد: عمده مطالبات مربوط به پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 96 است که تعداد این افراد در شهر تهران سه هزار و 130 نفر است و به 270 میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت مطالبات نیاز است و هنوز اعتباری تخصیص نیافته است و در تلاش هستند تا بخشی از اعتبار را تامین و پرداخت کنند.

 

 

 

 

 



برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: واریز مطالبات فرهنگیان, اموزش و پرورش, فرهنگیان
منبع خبرروز پلاس
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی