سایت کاریابی جویا کار

HIV

دسته بندي: مقالات / پزشکی
5 مرداد

HIV

ايدز يا ويروس "اچ ای وی"(HIV) بيماری است که باعث تخريب سيستم دفاعی بدن انسان می شود. اين ويروس بطرق مختلف همانند داشتن روابط جنسی با فرد یا افراد مسلول به اين بيماری، استفاده از سرنگ و فراورده های خونی آلوده، دريافت و انتقال خون آلوده و همچنين از طريق مادر آلوده به اين ويروس درهنگام تولد نوزاد می باشد

1 – در افراد مورد مطالعه آگاهي از بيماري ايدز HIV حدود 5/48 % بوده كه بسيار كم است و در جوانان و نوجوانان اطلاع و آگاهي كمتر از اين حد مي باشد.

2 مهم ترين عامل آن نداشتن آگاهي كافي در اين زمينه مي باشد .

3 – تا فروردين ماه سال 1381 در ايران 3680 مورد آلوده به ايدز گزارش شده و از اين تعداد 364 مورد فوت كرده اند با توجه بـه 18 ميليون دانش آموز و نيروي جنسي قوي و افسار گسيخته آن ها و بـا دانش و آگاهي پايين از راه هاي پيشگيري و عدم دانش و اطلاع رساني در كتب درسي ، احساس مي كنم جوانان در مسير سِيلي خشمگين اردو زده اند .

4 – روزي در ايران آبـله ، حصبـه ، ديفتـري ، وبــا و … بـه صورت اپيـدمي در مي آمد و قتل عام مي كرد (از پدربزرگ ها و مادربزرگ ها بپرسيد) ؛ بـا لطف خدا و مطالعات و زحمات دانشمنـدان راه هـاي پيشگيري بيمـاري هاي فوق يكي يكي شنـاخته شده اند و بشر امروز بيش از 90 % از اين بيماري ها را مي تواند درمان كند و اكنون ايدز بيماري هنوز راه درماني بـراي آن كشف نشده جاي آن ها را گرفته است .

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيد
تگ هاي مطلب: دانلود تحقیق پزشکیHIV،دانلود مقاله پزشکی،سایت مقالات پزشکی،دانلود رایگان تحقیق پزشکی،دانلود پایان نامه پزشکی،دانلود تحقیقHIV،،HIV،دانلود مقاله با عنوان HIV
قيمت فايل:8000 تومان
تعداد صفحات:5
خريد فايل word
مطالب مشابه
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی