سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

غلط املایی فاحش وزیر سابق آموزش و پرورش!

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
22 تیر

یک معلم در 22/04/1397 - 07:56 نوشته:

باسلام غلط املایی داشت ولی مرد بود مثل وزیر بی کفایت دولت روحانی نیست که هزینه بیمه تکمیلی بگیره پول فاکتور ها رو ۵ ماه بعد بده

ق-ه در 22/04/1397 - 11:42 نوشته:

اینها و امثال اینها داعیه دار هدایت مردم و ملت هستند چون فکر می کنند فقط ایشان هستند که می توانند فکر کنند و خداوند فقط ایشان را به راه راست هدایت کرده است و بقیه باید پیرو ایشان باشند.در زمان مدیریت این فرد کسانی در وزرات به پستهای کلیدی رسیدند که برای اداره خانواده خود دچار مشکلات عدیده بودند و هر روزدر دادگاههای خانواده با زن و بچه خود درگیری داشتند وپشت تریبون برای آموزش و پرورش نسخه های شفا بخش می پیچیدند.این نمونه غلط املایی است ولی بسیار غلطهای استراتژیکی که تیم ایشان در آموزش و پرورش از خود به میراث گذاشتند الان گریبان گیر یگ میلیون معلم و 13 میلیون دانش آموز است که تا صد سال دیگر باید تاوان آنها را کشور بپردازد.

البته غلطهای وزیر فعلی و تیم کاملا سیاسی ایشان هم در آینده نزدیک رو خواهد شد.یکی از آنها کسی است که با مدرک تحصیلی مهندسی در پست معاونت آموزش در حال کار است.اگر مهندس است غلط می کند در کار آموزشی دخالت می کند و اگر مهندس نیست پس یک دروغگو است که خود را در برنامه های تلویزیونی مهندس خطاب می کند و. هزاران از این موارد که در این گداخانه دیده می شود.

مصطفی مصطفی در 22/04/1397 - 18:50 نوشته:

دال و ت دارای واجگاه مشترک هستند که به جای یکدیگر به کار می روند تشک دشک ،تکمه دکمه اما افرادی در پست کنونی هستند که غلط املایی که سهل است غلط عملکردی فراوان داند ملا غلط گیر هم نباشیم به فکر هم باشیم نیستیم !!!!!!!!!!!! از ویلاهای و خانه های مسئولین و فرزندانشان در آن طرف مرز چه خبر!!!
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی