سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

خبر قطع حقوق تابستانی معلمان

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
23 تیر
خبر قطع حقوق تابستانی معلمان

ساعت24-روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش خبر قطع حقوق معلمان در تابستان را جعلی خواند.

 این مرکز در اطلاعیه خود درباره این خبر نوشت:

پیرو انتشار خبری جعلی در فضای مجازی و به نقل از توییتر وزیر آموزش و پرورش، به اطلاع می‌رساند: چنین خبری از اساس کذب بوده و در توییتر سید محمد بطحایی وزیرآموزش و پرورش، درج نشده است. در شرایطی که مشکلات اقتصادی باعث ایجاد تنگناهای معیشتی برای معلمان عزیز شده است، جعل خبر و ادعای قطع حقوق تابستان نه تنها کمکی به فرهنگیان نیست، بلکه باعث ایجاد تشویش و نگرانی بیشتر می شود. ضمن تشکر از همراهی و توجه فعالان رسانه، شایسته است فعالان فضای مجازی، قبل از حصول اطمینان از صحت اخبار، نسبت به انتشار آن اقدام نکنند.

 

لازم به ذکر است وزارت آموزش و پرورش نسبت به پیگیری این موضوع اقدام خواهد کرد.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: حقوق تابستانی معلمان
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

معلم بدهکار در 23/04/1397 - 18:32 نوشته:

کار خود شما بی شرفان است

خره در 23/04/1397 - 20:28 نوشته:

این وزیر می خواهد آبروی کلید ساز را با جیب معلمای بدبخت بخرد تا چند روزی روی صندلی گردان وزارت بچرد ببخشید بچرخد . ریش ریا تو صورتشه هر چه بگید ازش بر میاد . مارمولک هفت خطی هست ایبشون این اگه وزیر یه پادشاه وای به حال اون خره

ناشناس در 23/04/1397 - 23:17 نوشته:

خود دولت شایع میکند خودشان هم تکذیب میکنند .منت به سرمان میروند.هدفشان اینه که چند صباحی با این تفکر سرگرم شویم.

معلم در 24/04/1397 - 01:08 نوشته:

واقعا خجالت داره اول به شکل شایع بعد به واقعیت می پیوندد .خاک عالم با نگه داشتن حرمت معلم

محمد رضایی در 24/04/1397 - 11:04 نوشته:

دود این نگرانیها وتشویش واضطراب در جامعه فرهنگیان به چشم مسئولین ودولتمردان خواهد رفت واین شایعه ساخته دولتیان است که افکار فرهنگیان را از حذف مزایایکه شامل سختی کار وتفاوت تطبیق در بازنشستگی و...منحرف نمایند .مگر امکان دارد بعد از حدود چهار ماه سروکله زدن مجلس ودولت در مورد درصد افزایش حقوق همان نظر دولت اعمال شود (6تا 12درصد)وبعد از ان سختی کار فرهنگیان (مدیران حذف ومعلمین نصف)ازبین رود وبعد اعلام شود تفاوت تطبیق وفوق العاده ویژه در بازنشستگی منظور نمی شود وروز بعد از حذف مرخصی فرهنگیان صحبت می شود وروز دیگر حذف معاونین از چارت مدارسس و...چرا همه بلاها بایستی در همین ماه برسر فرهنگیان نازل شود .
بنده بازنشسته 96 با گذشت 10 ماه هنوز هیچ مبلغی را دریافت نکردم وفقظ وعده ووعید شنیده ام .عزیزان فرهنگی ما را از مرگ می ترسانند تا به تب راضی شویم حرف که در امد دروغ نمی شود منظور از حقوق حذف کامل نیست دوهفته بعد اعلام می کنند چون معلمین تابستان بیکارند به قول خودشان پس نتاید در تابستان سختی کار وحق روستا بگیرند وبعد اعلام می کنند چون مدیران ومعاونین در هفته در تابستان دو روز به مدرسه می روند پس این مبلغ حق مدیریت ومعاونت بایدبه نصف کاهش یابد و....وتمام شاخ وبالش را می زنند تا کمبود بودجه به قول خود را جبرلن ودر پایان بگویند با فرهنگیان تسویه حساب نموده ومطالبه ای ندارند .
عزیزان فرهنگی هوشیار باشیم که این شایعات بی هدف وغرض نیست وظلم به فرهنگیان دامان افراد ظالم در این دنیا واخرت را خواهد گرفت.
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی