سایت کاریابی جویا کار

كارآموزي جوشكاري

دسته بندي: مقالات / کارآموزی
8 فروردین

 

با توجه به اينكه اجناس پلي اتيلن هم از نظر مواد اوليه و هم از نظر نحوة توليد،‌ با اجناس فلزي كاملاً متمايز مي‌باشند و رعايت نكات ويژه‌اي را به خود اختصاص ميدهند. لذا در موارد حساس «انبارداري،‌ نگهداري، حمل و نقل» لازم است دستورالعملهاي مربوطه كاملاً مورد توجه قرار گرفته و دقيقاً مراعات گردند قابل عنايت آنكه تاهل و اغماض در اين مهم يقيناً تأثيرات مخرب و نامطلوبي در كيفيت نهايي و كاربردي اقلام پلي اتيلني داشته و بالطبع عدم رعايت موارد مربوطه حتي منجر به غير قابل استفاده بوده اجناس مي شود و همواره بايستي به اين مسئله توجه شود كه بكارگيري اين اجناس مشروط به اجراي دقيق تمامي دستورالعملهاي «انبارداري. نگهداري، حمل و نقل» خواهد بود.

انبارداري اجناس پلي اتيلن

شرايط انبارداري اجناس پلي اتيلني تابع نكات ويژه‌اي است كه اهم آنها بشرح ذيل است:

1- اجناس پلي اتيلن بايستي در انبارهاي سرپوشيده و محصور نگهداري شوند بطوريكه در معرض تابش مستقيم نور خورشيد قرار نگيرند.

2- لوله‌هاي پلي اتيلني بايد روي سطوح صاف و عاري از هر گونه اجزاء تيز، سنگ و يا برآمدگيهايي كه باعث تغيير شكل و يا صدمه به آنها شوند،‌ انبار شوند. لوله‌هاي پلي اتيلني بايد بگونه‌اي انبار شوند كه در معرض صدمات ناشي از فشرده شدن،‌ له شدن، شكاف برداشتن و سوراخ شدن قرار نگيرند.

3- دقت داشته باشيد كه از تماس هر گونه فرآورده شيميايي تأثير گذار بر مواد پلي اتيلن مانند هيدوركربن‌ها و غيره بايد پرهيز شود.

 

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيدجهت دانلود رايگان فايل به صورت pdf pdf کليک نماييد
قيمت فايل:8000 تومان
تعداد صفحات:78
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی