سایت کاریابی جویا کار

راز دیپلماسی فشرده آمریكا علیه ایران

دسته بندي: مقالات / ادبیات
29 شهریور

راز دیپلماسی فشرده آمریكا علیه ایران

چکیده:در گزارش رییس شورای عالی امنیت آمریكا ایران به عنوان بزرگ‌ترین چالش در برابر آمریكا انگاشته شده است که خطری فراتر از آن در برابر آمریكا وجود ندارد. ایران در این گزارش متهم است که از گروه‌های تروریستی حمایت می‌کند (منظور گروه‌های که علیه اسرائیل می‌جنگند و ان رژیم را به رسمیت نمی‌شناسند)، در صدد نابودی اسرائیل و بر هم زدن دمکراسی در عراق است. این گزارش سعی بر آن دارد که نشان دهد آمریكا آماده درگیر شدن در جنگ دیگری به رغم مشکلات فراوانش در عراق را داراست.


دیپلماسی آمریكا در ماه مارس سال 2006شاهد فعالیت فشرده مقامات این کشور با هدف افزایش فشار علیه ایران به دلیل برنامه هسته‌ای تهران بود.

تغییر موضع واشنگتن در برابر هند و امضای موافقتنامه هسته‌ای با دهلی نو و ارتقاء موقعیت این کشور به باشگاه کشورهای دارنده تکنولوژی هسته‌ای، کشوری که معاهده عدم انتشار سلاح هسته‌ای را امضا نکرده است، موجی از انتقادات را حتی در داخل آمریكا بر انگیخت.


با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيد
تگ هاي مطلب: دانلود مقاله ادبیات با عنوان راز دیپلماسی فشرده آمریكا علیه ایران, دانلود مقاله ادبیات،دانلود تحقیق ادبیات،پایان نامه ادبیات،تحقیق ادبیات فارسی،سایت مقالات ادبیات،تحقیق زبان فارسی،دانلود مقاله ادبیات،دانلود تحقیق ادبیات،پایان نامه ادبیات،تحقیق ادبیات فارس
قيمت فايل:8000 تومان
تعداد صفحات:11
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی