سایت کاریابی جویا کار

استخدام تامین اجتماعی سال 97-زمان ازمون مشخص شد

دسته بندي: اخبار / استخدام / آزمون استخدامی جدید
14 فروردین
استخدام تامین اجتماعی سال 97-زمان ازمون مشخص شد

امادگی برای ازمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

 برگزاری آزمون استخدامی جدید سازمان تامین اجتماعی در اردیبهشت ماه سال ۹۷

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی از برگزاری آزمون استخدامی به صورت سراسری در اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای تفرش، اوایل آبان ماه امسال خبری در خصوص جذب نیروی بومی در درمانگاه تامین اجتماعی تفرش منتشر شد.

این درمانگاه در سال ۹۴ کلنگ‌زنی شد و پس از ماه‌ها تاخیر در افتتاح، در دهه فجر امسال به بهره‌برداری  می رسد. بر اساس اعلام مسئولان، ۱۵ نفر در این مرکز درمانی مشغول به کار خواهند شد.

با توجه به نزدیک شدن زمان افتتاح این مرکز درمانی، هنوز خبری از برگزاری آزمون‌های استخدامی نشده است که این موضوع مورد مطالبه جوانان تحصیلکرده تفرشی است.

برگزاری سراسری آزمون جذب نیروی انسانی سازمان تامین اجتماعی

محمد حسینی، نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ندای تفرش، در این خصوص گفت: براساس پیگیری‌های انجام شده قرار بود جذب نیروی انسانی مورد نیاز اعم از کادر خدماتی، پزشکی و سایر نیروهای انسانی مورد نیاز برای مراکز تامین اجتماعی شهرستان‌های فراهان و تفرش، در بهمن ماه انجام شود.

حسینی ادامه داد: اما بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی سازمان تامین اجتماعی، آزمون سراسری جذب نیروی انسانی مورد نیاز در کشور در اردیبهشت ماه سال ۹۷ انجام می‌شود. لذا در راستای کاهش هزینه‌ها، آزمون استخدامی برای جذب نیروی مراکز تامین اجتماعی فراهان و تفرش به سال آینده موکول شد.


بدين وسيله به اطلاع داوطلبان شركت كننده در آزمون استخدامي سازمان تأمين اجتماعي مورخ ۱۳۹۶/۲/۲۱ ،مي رساند، كه مي رساند، كه نتايج آزمون مذكور در سايت سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org اعلام شده است كه براساس اين نتايج، داوطلبان داراي حدنصاب كه در رديف دو برابر ظرفيت براساس اولويت امتياز مكتسبه قرار گرفته اند به عنوان داوطلب مجاز تعیین گردیده و سازمان تأمين اجتماعي از داوطلبان واجد شرايط فوق الذكر (دو برابر ظرفيت) براي ارائه مدارك دعوت و درصورت مطابقت و صحت مستندات مربوطه با آگهي منتشره نسبت به سير مراحل بعدي آزمون استخدامي (آزمون مصاحبه، گزينش و … ) اقدام خواهد نمود.

ضمناً چنانچه داوطلبان در رابطه با نتايج آزمون سؤالي دارند، مي توانند حداكثر تا تاريخ ۱۳۹۶/۵/۵ با اداره کل/ مدیریت درمان محل تقاضا مكاتبه نمايند.

بديهي است به مكاتباتي كه بعد از تاريخ مذكور واصل گردد، ترتيب اثر داده نخواهد شد.

جهت مشاهده کارنامه خود اینجا کلیک کنید


متقاضیان محترم به منظور مشاهده متن آگهی استخدامی، عناوین شغلی و مدارک تحصیلی، جزوه آشنایی اجمالی با تامین اجتماعی و فرم ثبت نام گزینه  های ذیل را جهت دریافت کلیک نمائید.

توجه: "آزمون کتبی استخدام پیمانی سازمان تامین اجتماعی در روز جمعه مورخ نوزدهم خردادماه( ٩٦/٣/١٩ )در شهرستان نور برگزار می شود"

آدرس مدیریت درمان استان مازندران:

قائمشهر،خیابان امام خمینی (ره ) ، روبروی کوچه صداقت ،کد پستی ٤٧٦٥٩٣٥٤٨٩

تلفن:

٤٢٢٦٥٦٠٨ - ٤٢٢٦٥٦٠٩ - ٤٢٢٦٥٦١٠ -٠١١


کارت ورود به جلسه ازمون صادر شد

سازمان تامین اجتماعی به منظور تامین نیروی انسانی واحد های تابعه، افراد واجد شرایط را از طریق آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و گزینش به صورت پیمانی در دو بخشبیمه ای و درماندر سراسر کشور استخدام نماید.

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی می‌رساندکه ثبت‌نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تامین اجتماعی به نشانی: www.tamin.ir از روز سه شنبه مورخ ۹۵/۱۲/۲۴ آغاز و لغایت روز دوشنبه مورخ ۹۵/۱۲/۳۰ پایان می‌پذیرد.کلیه متقاضیان ضرورت دارد پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

دانلود سوالات استخدامی تامین اجتماعی

شرایط عمومی استخدام

۱- تابعیت جمهوری اسلامی ایران

۲- اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی

۳- دارا بودن حداقل ۲۰ سال سن تمام و حداکثر سن برابر مفاد مندرج در شرایط اختصاصی

۴-دارا بودن تحصیلات و دانش تخصصی و توانایی های لازم برای انجام وظایف و مسئولیتهای شغل مورد نظر

۵- دارا بودن برگ پایان خدمت زیر پرچم و یا معافیت دائم (برای آقایان)

۶- داشتن سلامتی جسمی و روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر

۷- نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر

۸- استخدام افرادی که در اجرای قانون رسیدگی به تخلفات اداری یا آراء قانونی مراجع ذیصلاح به مجازاتهای اخراج، بازنشستگی، باز خرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده اند ممنوع است.

۹- داوطلبان استخدام نباید از مستخدمین رسمی، ثابت و پیمانی سازمان تامین اجتماعی باشند.

تذکر: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه داوطلبان آخرین روز ثبت نام ۹۵/۱۲/۳۰ و محاسبه سن آن ها اولین روز ثبت نام ۹۵/۱۲/۲۴ می باشد.

شرایط اختصاصی استخدام

۱- مقاطع و رشته های تحصیلی مورد نیاز در عنوان شغلی مورد تقاضا براساس مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در این آگهی می‌باشد.

داوطلبان صرفا در صورتی میتوانند در این آزمون ثبت نام نمایند که عنوان مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنان به طور کامل و به صورت مشخص در شرایط احراز مشاغل ذکر شده باشد لذا داوطلبانی که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش تحصیلی آنها عینا در آگهی درج نشده است از ثبت نام خودداری نمایند. بدیهی است در هر مرحله از فرایند جذب و بکارگیری مشخص گرددکه مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش تحصیلی با شرایط ذکر شده در آگهی منطبق نیست و درای پسوند و پیشوند و کمتر و یا بیشتر از آنچه در آگهی امده باشد از سایر فرایند استخدام حذف شده و داوطلب هیچگونه حق اعتراض نخواهد داشت.

توجه: اگر رشته تحصیلی بدون گرایش ذکر شده باشد صرفا رشته تحصیلی بدوم گرایش ملاک عمل بوده و در صورتی که رشته تحصیلی با گرایش های مشخص ذکر شده باشد آن رشته تحصیلی با گرایش های ذکر شده ملاک عمل خواهد بود. لذا داوطلبان موظفند در زمان ثبت نام با توجگه به شرایط اعلام شده دقت کافی به عمل آورده و از ثبت نام در شغل هایی که واجد شرایط نیستند خودداری نمایند.

۲-شرایط سنی و مقطع تحصیلی و معدل کل داوطلبان به شرح زیر تعیین میگردد:

۱-۲-دارندگان مدرک تحصیلیدیپلمبا شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر۲۴سال تمام (۱۳۷۱/۱۲/۲۴ به بعد)

۲-۲-دارندگان مدرک تحصیلیدیپلم در رشته تحصیلی بهیاریبدون شرط معدل و با شرط سنی حداکثر۳۰سال تمام (۱۳۶۵/۱۲/۲۴ به بعد)

۳-۲-دارندگان مدرک تحصیلیفوق دیپلمبا شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر۲۶سال تمام (۱۳۶۹/۱۲/۲۴ به بعد)

۴-۲-دارندگان مدرک تحصیلیلیسانسبا شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر۲۸سال تمام (۱۳۶۷/۱۲/۲۴ به بعد)

۵-۲-دارندگان مدرک تحصیلیفوق لیسانسبا شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر۳۰سال تمام (۱۳۶۵/۱۲/۲۴ به بعد)

۶-۲-دارندگان مدرکتحصیلیدکتری(عمومی و تخصصی) وبا حداکثر۳۵سال تمام (۱۳۶۰/۱۲/۲۴ به بعد)

*مدارک تحصیلی موسسات آموزش عالی که مورد تایید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت ، درمان و آموزش کشور میباشد ملاک عمل خواهد بود

تبصره ۱ :مدت خدمت سربازی،طرح لایحه نیروی انسانی، انجام خدمات قانونی،مدت اشتغال متقاضیان استخدام در واحدهای تابعه سازمان، شرکتهای ماموریتی و تکلیفی (به شرح مندرج در این آگهی)، کارگزاران رسمی سازمان و نیروهای شاغل در رسته بهداشتی و درمانی بیمارستان های میلاد، البرز و سایر مراکز درمانی متعلق به سازمان که به صورت موسسه و یا هیات مدیره فعالیت مینمایند.با ارائه گواهی پرداخت حق بیمه و اشتغال دال بر تایید مراتب مذکور و سنوات ارفاقی مندرج در قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان در مورد ایثارگران به حداکثر سن مندرج در شرایط فوق مشروط به آن که از حداکثر ۳۵ سال و برای مقاطع تحصیلی دکتری (عمومی و تخصصی) ۴۰ سال تمام تجاوز ننماید اضافه میگردد.شایان ذکر است سایر سوابق پرداخت حق بیمه به هر طریقی خارج از موارد مذکور مشمول این بند نمیشود.

توضیحات

شرکتهای ماموریتی و تکلیفی سازمان تامین اجتماعی به شرح ذیل می باشد :
۱موسسه املاک و متسغلات تامین اجتماعی ۲ – بانک رفاه کارگران ۳- موسسه حسابرسی تامین اجتماعی ۴۴ – شرکت گروه هتل های هما ۵ – موسسه فرهنگی و هنری آهنگ آتیه ۶- رفاه گستر ۷ – سرمایه گذاری تامین اجتماعی ۸- شرکت بازرگانی بین المللی تامین اجتماعی ۹- شرکت انتشارات علمی و فرهنگی ۱۰- کار و تامین ۱۱- گروه پزشکی حکمت ۱۲- شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران -۱۳ شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین ۱۴- شرکت مهندسی تاسیسات و انرژی تامین

قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان استخدام
با عنایت به قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان استخدام ، مدت حضور داوطلبانه در جبهه های نبرد حق علیه باطل به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجورحیت در جبهه های نیرد حق علیه باطل به میزان مدت بستری ، مدت بستری ، مدت اسارت در مورد داوطلبانی که در طول جنگ تحمیلی به اسارت دشمن بعثی و یا گروههای ضد انقلاب در آ»ده اند به میزان مدت اسارت و افراد خانواده شهدا ، آزادگان و جانبازان از کار افتاده کلی که قادر بکار نمی باشند و مفقوالاثرها ( فرزندان ، همسر ، پدر ، مادر ، برادر ، خواهر ) تا میزان ۵ سال در صورت ارائه گواهی از مراجع ذیصلاح در مرحله مصاحبه به حداکثر شرط سنی مندرج در این آگهی قابل افزایش خواهد بود ، مشروط به اینکه مجموع سن داوطلب و مدت قابل افزایش طبق این بند از حداکثر شرط سنی ۳۵ سال و برای رشته های دکتری (عمومی و تخصصی) ۴۰ سال تمام تجاوز ننماید.
تبصره ۲ –فرزندان شاهد و فرزندان جانبازان از کار افتاده کلی فرزندان آزادگان از کار افتاده کلی که متقاضی استخدام (خارج از سهمیه ایثارگران) از طریق شرکت در آزمون استخدامی می باشند با سایر متقاضیان در شرایط یکسان رقابت خواهند نمود و صرفا از شرایط یکسان قابت خواهند نمود و صرفا از شرط معافیتحداقل معدل و حداکثر سنبهرمنده می گردند.
۳۳معافیت پزشکی خدمت زیر پرچم داوطلبان در صورت قبولی در آزمون استخدامی (کتبی ، مصاحبه ) صرفا پس از تایید واحد طب کار مدیریت های درمان استان ذیربط مبنی بر توانایی انجام امور مربوط در عنوان شغلی مورد تقاضا قابل پذیرش خواهد بود
۴۴ارائه گواهی پایان طرح لایحه نیروی انسانی و یا معافیت از آن در مورد فارغ التحصیلان رشته بهداشتی و درمانی و پزشکان به هنگام مرحله مصاحبه الزامی می باشد.بدیهی است در صورت عدم ارائه گواهی مذکور در زمان مقرر ، قبولی متقاضی در آزمون کتبی کان لم یکن تلقی خواهد شد
۵۵عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد انجام کار در سایر سازمانها ، شرکت های دولتی و سازمان های وابسته به دولت و موسساتی که شمول قانون بر آنها ذکر نام است به هنگام ذکر نام است به هنگام انعقاد قرداد و شروع بکار در سازمان الزامی می باشد
۶۶متقاضیانی که به هنگام شروع به کار ، دانشجو و یا دارای مدرک تحصیلی بالاتر از مقطع تحصیلی شغل مورد تقاصا می باشند ، در صورتیکه پس از اشتغال بکار مدرک تحصیلی غیر مرتبط با شرایط احراز مشاغل سازمان ارائه نمایند امکان پذیرش و تطبیق مدرک مذکور در طول خدمت میسر نخواهد بود. ضمنا آن دسته از متقاضیانی که پس از اشتغال بکار در سازمان مدرک تحصیلی منطبق با شرایط احراز مشاغل سازمان ارائه نمایند ، پذیرش مدرک موصوف پس از طی پنج سال خدمت در عنوان شغلی مورد تقاضای آزمون مربوطه مشروط به وجود ردیف بلاتصدی ، رضایت از عملکرد و عدم نیاز استان به تامین نیروی جایگزین تا آزمون آتی با لحاظ قوانین و مقررات ذیربط سازمان امکانپذیر خواهد بود.بنابراین رعایت مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در این آگهی به هنگام ثبت نام الزامی می باشد

امتیازات و سهمیه های قانونی

۱امتیاز بومی : این امتیاز پس از گسب حد نصاب آزمون کتبی به متقاضیان بومی حسب مورد (شهرستان و یا استان) به شرح ذیل لحاظ می گردد.
بومی شهرستان مورد تقاضا ۲۵ امتیاز
بومی استان مورد تقاضا ۱۵ امتیاز
داوطلب بومی به دوطلبی اطلاق می شود که دارای یکی از ویژگی های زیر باشد ضمنا مبنای استان و شهرستان برای تعیین بومی بودن ، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد
۱-۱ شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان محل تقاضا برای استخدام یکی باشد
۱۲استان محل تولد داوطلب یا همسر وی با استان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد
۱۳۳ -همسر و فرزندان کارکنان رسمی و پیمانی شاغل دولتی یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته) که شهرستان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی والدین داوطلب با استان محل موردتقاضا برای استخدام آنان یکی باشد.
۱۴ -همسر و فرزندان کارکنان رسمی و پیمانی شاغل دولتی یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته) که استان محل ۱۱ – ۵ – خدمت فعلی یا بازنشستگی والدین داوطلب با استان محل موردتقاضا برای استخدام آنان یکی باشد.
داوطلب حداقل چهار (۴۴)سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان محل موردتقاضا برای استخدام طی کرده باشد.)
۱- ۶داوطلب حداقل چهار (۴۴ )سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه( را به صورت متوالی یا متناوب در استان محل موردتقاضا برای استخدام طی کرده باشد.)
۱- ۷داوطلب حداقل چهار (۴ )سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان محل موردتقاضا برای استخدام را داشته باشد.
۱- ۸داوطلب حداقل چهار (۴ )سال سابقه پرداخت حق بیمه در استان محل موردتقاضا برای استخدام را داشته باشد.
۱- ۹۹پدر، مادر و یا همسر داوطلب، حداقل چهار ( )سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان محل موردتقاضا برای استخدام را داشته باشند.
۱- ۱۰۰پدر، مادر و یا همسر داوطلب، حداقل چهار ( )سال سابقه پرداخت حق بیمه در استان محل موردتقاضا برای استخدام را داشته باشند.
تذکر :پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفا توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است.
۲فرزندان همکاران شاغل و بازنشسته سازمان پس از کسب حد نصاب آزمون کتبی از امتیاز مربوطه برخوردار خواهند شد
۳۳مصاحبه استخدامی از داوطلبان در صورت احراز حد نصاب امتیاز آزمون کتبی و با رعایت الویت امتیاز مکتسبه به میزان دو برابر ظرفیت استخدامی در عنوان شغلی مربوطه پس از کسر مجوزهای ایثارگران و بهزیستی (موضوع سهمیه های ۵ درصد ماده ۲۱قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و ۳ درصد قانون جامع حمایت از حقوق معلولان )صورت خواهد پذیرفت.
۴۴متقاضیان بابت خدمت در سازمان در قالب قرداد های منعقده با استناد آئین نامه استخدامی سازمان باستنثناء نیروهای شاغل بر اساس تبصره ماده ۲۰ آئین نامه مذکور در مرحله مصاحبه از امتیاز مربوطه برخوردار خواهند شد
۵حسب ماده ۲۱۱ قاون جامع خدمات رسانی به ایثارگران پنج درصد سهمیه استخدامی به رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان ، فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد و فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت اختصاص دارد
تبصره ۱ :ثبت نام و شرکت در آزمون جهت رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها ، فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد و فرزندان آزادگان کمتر از یک سال الزامی بوده و لیکن از شرط جنسیت ،سن ، مدرک تحصیلی و معدل معاف می باشند
تبصره ۲ :رعایت مدرک تحصیلی متقاضیان از محل سهمیه ۵۵ درصد ایثارگران در رسته های بهداشتی و درمانی ، فناوری اطلاعات ، فنی و مهندسی ، حقوقی و امور مالی برابر ضوابط طرح طبقه بندی مشاغل الزامی خواهد بود
تبصره ۳ :رعایت شرط سنی ، معدل ، جنسیت ، مقطع و مدرک تحصیلی و همچنین رعایت سایر شرایط مندرج در آگهی برای همسران و فرزندان رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه جهت ثبت نام و شرکت در آزمون الزامی می باشد
تبصره ۴:بکارگیری نیروهای مشمول تبصرهای ۱ و ۳۳ مشروط به ثبت نام و شرکت در آزمون حسب بالاترین نمرات فضلی بین ایثارگران مشمول و به میزان سهمیه تخصصی بر اساس الویت امتیاز مکتسبه و احراز شرایط عمومی گزینش امکانپذیر خواهد بود
تبصره ۵ :معافیت های مندرج در تبصره ۱ این بند صرفا به میزان ۵ درصد سهمیه مذکور (تعداد مندرج در جدول شماره ۱۱)بوده و پس از تعیین تکلیف سهمیه مذکور ، سایر داوطلبان متقاضی استفاده از محل سهمیه یاد شده بعنوان متقاضی عادی تلقی و در خصوص آنان رعایت شرط جنسیت ، سن ، مدرک تحصیلی و معدل الزامی خواهد بود
۶سهمیه استخدامی ۲۵۵ درصد ایثارگران شامل جانبازان ، آزادگان و فرزندان و همسران جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان دارای یک سال و بالای یکسال اسارت موضوع ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران بدون شرکت در آزمون استخدامی جهت اشتغال به این سازمان معرفی گردیده است

مراحل ثبت نام

۱- تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی

۲- فایل عکس اسکن شده

داوطلب می بایست یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق برنامه ثبت نام اینترنتی آماده نماید:

-عکس ۴×۳ که در سال جاری گرفته شده باشد.(عکس تمام رخ)

-عکس اسکن شده باید با فرمت jpg باشد.

-اندازه عکس اسکن شده باید حداقل ۳۰۰×۲۰۰ پیکسل و حداکثر ۴۰۰×۳۰۰ پیکسل باشد.

-تصویر داوطلب باید واضح ، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.

-حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلو بایت بیشتر باشد.

-حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.

-حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

تبصره ۱:اسکن عکس از روی کارت‌های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و…) قابل قبول نمی‌باشد و داوطلبان لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.

تبصره ۲:عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.

تبصره ۳:درصورت ارسال عکس غیرمعتبر، ثبت‌نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می‌گردد.

تذکر مهم:با توجه به مشکلات بوجود آمده در آزمون های قبلی، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که ثبت‌ نام آنان توسط دیگران انجام می شود رخ داده است، تاکید می‌گردد چنانچه ثبت نام خود را توسط کافی نت ها انجام می‌دهید ا یران استخدام، علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت‌نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

پرداخت وجه ثبت نام

متقاضیان واجد شرایط، به منظور ثبت‌نام در آزمون استخدامی می‌بایست از روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ آغاز و لغایت روز دوشنبه مورخ ۹۵/۱۲/۳۰ پس از مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تامین اجتماعی به نشانی: www.tamin.ir نسبت به واریز مبلغ ۵۰۰.۰۰۰ ( پانصد هزار) ریال به عنوان هزینه ثبت‌نام به صورت الکترونیکی و با کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب نسبت به تکمیل تقاضانامه ثبت‌نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند.

متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت‌نام، کد پیگیری خود را یادداشت و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.

به ثبت‌نام‌های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ عنوان مسترد نمی شود.

مدارک و مستندات

با توجه به اینکه مدارک متقاضیان پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون کتبی به میزان دو برابر مجوزهای استخدامی بررسی خواهد شد، لذا در صورتی که مدارک داوطلبان مغایر با شرایط مندرج در این آگهی و همچنین اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نامی باشد، هیچ‌گونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد، و در هر مرحله از آزمون، اعلام نتایج اولیه، مصاحبه و حتی درصورت پذیرش نهایی، داوطلب حذف خواهد شد و حق هیچ‌گونه اعتراضی ندارد.

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون

کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۶/۲/۱۹ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تامین اجتماعی به نشانی : www.tamin.ir و سازمان سنجش کشور به نشانی www.sanjesh.org خواهد گرفت. آزمون در روز پنجشنبه مورخ ۱۳۹۶/۲/۲۱ در سایر مراکز استانها برگزار خواهد شد و ملاک تعیین حوزه امتحانی بر اساس درج استان محل اقامت در تقاضانامه به هنگام ثبت نام خواهد بود. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون مشخص و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نمی‌باشد و مدارک داوطلبان بعد از اجرای آزمون بررسی خواهد شد.

مواد آزمون عبارتند از

به هر یک از داوطلبان یک دفترچه سوال عمومی و یک دفترچه سوال اختصاصی حسب مورد داده خواهد شد.

آزمون عمومی

۱- ریاضیات و آمارمقدماتی ۲- زبان انگلیسی ۳- زبان و ادبیات فارسی ۴- فناوری اطلاعات (مهارت های هفتگانهICDL) 5- معارف اسلامی ۶- شناخت تامین اجتماعی ۷- اطلاعات عمومی ۸- استعداد و هوش.
*
اقلیت های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوال‌های معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت نمره مکتسبه این داوطلبان، براساس مجموع تراز شده سایر سؤال‌های آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.

آزمون تخصصی

۱- در مقاطع تحصیلی بالاتر از دیپلم (بجز عنوان شغلی بهیار)، علاوه برآزمون عمومی، آزمون تخصصی حسب مورد در عنوان شغلی مربوطه به شرح مفاد مندرج در این آگهی انجام خواهد شد.

۲-جهت پزشکان متخصص صرفا آزمون مصاحبه علمی برابر ضوابط زیربط برگزار خواهد شد بنابراین، ثبت نام پزشکان متخصص حسب ضوابط و مجوز های مندج در این اگهی الزامی لیکن نیاز به شرکت در امون کتبی نمی باشد.

۳-سوالات آزمون تخصصی بر اساس رشته شغلی طراحی می گردد و مواد (دروس) هر یک از عناوین شغلی و جزئیات مربوطه در جدول شماره ۲ درج گردیده است.

تذکرات و نکات مهم در خصوص استخراج نتایج اولیه

۱- نمره کل دروس عمومی و دروس اختصاصی بصورت جداگانه محاسبه خواهد شد و ضرایب دروس برای هر درس سوالات عمومی و اختصاصی در محاسبه نمره کل مربوط ۱ (یک) خواهد بود.

۲- نمره کل داوطلب براساس میانگین وزنی با ضریب ۱ (یک) برای نمره کل عمومی و ضریب سه (۳) برای نمره کل دروس اختصاصی محاسبه خواهد شد.

تبصره:این نمره کل ملاک تعیین حد نصاب خواهد بود و داوطلبان فاقد حد نصاب لازم در هر کد شغل محل، در ردیف معرفی شدگان برای انجام مراحل مصاحبه قرار نخواهد گرفت.

۳- نمره کل نهایی از مجموع نمره کل (بند فوق ۲) امتیاز «بومی» و امتیاز «فرزند همکار» به دست خواهد آمد.

۴- داوطلبان دارای حد نصاب به میزان دو برابر ظرفیت در هر کد شغل محل با توجه به سهمیه های مندرج در دفترچه برای انجام مراحل مصاحبه بر اساس نمره کل نهایی معرفی خواهند شد.

تبصره:امتیاز «بومی» و امتیاز «فرزند همکار» فقط در نمره کل نهایی موثر است و در تعیین حد نصاب اعمال نخواهد شد. به عبارت دیگر این امتیازات برای داوطلبانی اعمال خواهد شد که حد نصاب لازم را کسب کرده باشند.

۵- کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون هیچ‌گونه حق استخدامی ایجاد نمی‌کند.

۶- داوطلبان در صورت قرار گرفتن در فهرست دو برابر مجوزهای استخدامی مکلفند مستندات و مدارک مورد نیاز را قبل از مصاحبه استخدامی که متعاقباً از سوی سازمان تامین اجتماعی اعلام خواهد شد، ارائه نمایند.

۷- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، گزینش و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع (بخصوص در موارد مربوط به سهمیه ها، ضوابط بومی، مقطع و رشته تحصیلی و …) داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می‌شود.

برای عضویت در کانال ویژه های استخدام در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: استخدام تامین اجتماعی سال ۹۳, استخدام تامین اجتماعی, استخدام تامین اجتماعی سال 93
منبع خبرsanjesh.org
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

آذر در 29/03/1397 - 14:40 نوشته:

پس فرزندان ایثارگران چرا هیچ سهمی از این شرایط رو ندارند شرط سنی هم فقط برا بقیه لحاظ بود
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی