سایت کاریابی جویا کار

کلیه استخدامی های استان و شهر اصفهان - 5 مهر 97

دسته بندي: اصفهان / استخدامی ها در یک نگاه
5 مهر

برای عضویت در کانال اخبار استخدام اصفهان در تلگرام کلیک کنید

اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

امراله مهماندوست در 5/07/1397 - 11:17 نوشته:

چرا قرارگاه پلیس راه شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم از راه جدید دیگ اشکن + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند) در شهر لار مرکز شهرستان لارستان که در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته است بایستی مستقر شده باشد؟
چرا قرارگاه امداد رسانی هوایی (اورژانس هوایی) شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم از راه جدید دیگ اشکن + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند) در شهر لار مرکز شهرستان لارستان که در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته است بایستی مستقر شده باشد؟
چرا اداره کل راه و شهرسازی شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم از راه جدید دیگ اشکن + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند) در شهر لار مرکز شهرستان لارستان که در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته است بایستی مستقر شده باشد؟
چرا ...
چرا ...
چرا ...
چرا ...
...
این که شهر لار و شهر جهرم مرکز استقرار ادارات کل خدمات رسانی به شهرستان های جنوبی استان فارس می باشند اشتباه است چون از هر طرف فاصله زمینی و هوایی بین شهر خنج تا شهرهای قیر و کارزین و فراشبند و مهر و لامرد و گراش و لار و جهرم (از مسیر راه جدید دیگ اشکن) حدود 49 کیلومتر تا ۹۹ کیلومتر می باشد و شهر لار و شهر جهرم در گوشه ای از جنوب استان فارس با فاصله ای بیش از دویست قرار گرفته اند. متاسفانه کسانی بر شهرستان های جنوبی استان فارس و استان فارس و کشور ایران حکومت می کنند که آسایش مردم عادی (اکثریت مردم) شهرستان های جنوبی استان فارس برایشان مهم نیست اگر بود به جای شهرهای جهرم و لار شهر خنج بایستی به عنوان مرکز برای خدمات رسانی به مردم شهرستان های جنوبی استان فارس قرار می گرفت.
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی