سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

ورود زندگی نامه شهید حججی به فارسی پایه دوازدهم

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
15 مهر

بر اساس اطلاعات خبرنگار اجتماعی ، حیدر تورانی امروز در نشست خبری با رسانه‌ها با اشاره به برگزاری یادواره شهید حججی  روز سه شنبه 17 مهر 97 در باغ موزه دفاع مقدس، اظهار کرد: باید نسبت به ارزشهای دفاع مقدس حساس بود و با دقت بیشتری ان را دنبال کرد. رهبر معظم انقلاب سال گذشته از شهید حججی تقدیر کردند بنابراین در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی احساس تکلیف کردیم از فهمیده ها به حججی‌ها هم برسیم.

وی ادامه داد: زندگی نامه شهید حججی به کتابهای درسی وارد شده است به گونه‌ای که در کتاب آموزش دفاعی و فارسی پایه 12 زندگی این شهید منعکس می‌شود. همچنین زندگی نامه شهید فهمیده در کتابهای درسی پایه ششم لحاظ شده است.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: جشنواره شهید حججی روز سه شنبه برگزار می‌شود و مقالاتی در این رابطه به دست ما رسیده و از افرادی تکریم خواهیم کرد. همچنین در این مراسم از خانواده شهید حججی نیز تقدیر می‌شود.

تورانی تأکید کرد: این مراسم روز سه شنبه با حضور مولفان کتابهای درسی، وزیر آموزش و پرورش و سازمان‌هایی که در تألیف کتابهای درسی موثر هستند مانند محیط زیست، ارتش، سپاه، دریانوردی و شهرداری‌ها حضور خواهند داشت.

پایان/

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

منبع خبراخبار فرهنگیان - تسنیم
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی