سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

حذف غول کنکور و شکستن شاخ آن دستاورد مهمی خواهد بود

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
19 آبان

بر اساس اطلاعات خبرنگار اجتماعی ، شهیندخت ملاوردی در نشست هم‌اندیشی کنندگان حقوق شهروندی استان‌ها و حوزه ستادی آموزش و پرورش اظهار کرد: یکی از اقدامات دولت در حوزه آموزش و پرورش توجه به مهارت‌آموزی دانش‌آموزان و توانمندسازی برای ورود به بازار کار است. اما امروز مدارس و دانشگاه‌ها کارآفرین پرور نیستند.

وی ادامه داد: توجه به ارتقای توانمندسازی دانش آموزان با توجه به آسیبهای اجتماعی موجود یکی دیگر از برنامه‌های آموزش و پرورش است و باید تلاش شود تاب‌آوری دانش‌آموزان را ارتقا دهیم.

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی با اشاره به برقراری عدالت آموزشی از طریق حذف مشق شب و کتابهای کمک آموزشی گفت: حذف غول کنکور و شکستن شاخ آن یکی از برنامه‌های مهم است که اگر رخ دهد دستاورد شاخصی است که به نام دولت دوازدهم و وزارت آقای بطحایی ثبت خواهد شد.

ملاوردی ادامه داد: طرح شاداب سازی مدارس یا سبک کردن کیف دانش آموزان نیز از سیاستهایی است که برای اجرا نیازمند همراهی خانواده‌ها است.

وی تأکید کرد: نظام آموزش و پرورش سه دهه دانش‌آموزان را در اختیار دارد و در این زمان فرصت دارد آنها را طوری پرورش دهد که ضمن کسب توانایی لازم برای حل ومسائل و مشکلات شخصی بتوانند در حل و فصل مسائل جامعه نیز موثر باشند.

پایان/

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

منبع خبراخبار فرهنگیان - تسنیم
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی