سایت کاریابی جویا کار

دانلود پاورپوینت زندگینامه و آثار بهروز احمدی

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
11 خرداد
فایل پاورپوینت زندگینامه و آثار بهروز احمدی ، در حجم 40 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.
بخشی از متن:
بهروز احمدی (زاده آبان ۱۳۲۵ در تهران – درگذشته ۱۵ شهریور ۱۳۹۱ در تهران) معمار ایرانی و طراح پروژه‌های ساختمان آرمیتاژ در خیابان بخارست تهران، موزه قرآن و نمای ساختمان جدید مجلس شورای اسلامی ایران است. این مهندس معمار با مجموعه فعالیت‌های خود در زمینهٔ معماری، نزدیک به نیم قرن به معماری و هنر ایران خدمت کرد.
بهروز احمدي متولد 1325 در تهران و فارغ التحصيل رشته معماري از دانشكده هنر هاي زيباي دانشگاه تهران در سال 1352است احمدي كه از سال 1360 تاكنون عضو و رئيس هيئت مديره شركت مهندسين مشاورشارستان ، است كار حرفه اي را از دوران دانشجويي آغاز كرده و به طور مستمر تا امروز ادامه داده است . او از معدود معماران موفقي است كه طي سه دهه فعاليت حرفه اي خود ، دهها طرح معماري را به اجرا در آورده است .
براي بهروز احمدي معماري يعني ساختن . طرح معماري طرحي است كه ساخته شده باشد . ميزان موفقيت يك معمار با كارهاي اجرا شده او سنجيده مي شود بر اين اساس ، او توجه جدي به مقتضيات و امكانات ، محدوديتهاي زمان و مكان را مهمترين شرط موفقيت دركار مي داند : موقعيت جغرافيايي ، مصالح و تكنولوژي و امكانات اجرايي در دسترس ، و مقتضيات اقصادي و اجتماعي و سياسي و فرهنگي ، در زمان و مكان معين .
و...
فهرست مطالب:
بیوگرافی بهروز احمدی
ويژگي هاي آثار بهروز احمدي
فرهنگسراي نگارستان ( موزه قران )
مجتمع مسكوني آبكوه
منزل مسكوني در شمال تهران
معماری موزه زاهدان
معماری برج بخارست
این فایل با فرمت پاورپوینت در 40 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.
هدیه محصول:
فایل ورد هوشنگ سیحون(16 صفحه)
تگ هاي مطلب: دانلود پاورپوینت
قيمت فايل:7630 تومان
تعداد اسلايدها:40
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی