سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت مصالح نوین در صنعت ساختمان

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
14 خرداد
فایل پاورپوینت آشنایی با مصالح نوین در صنعت ساختمان(سازه های نو)، در حجم 74 اسلاید عمدتا قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.
بخشی از متن:
آجر شیشه ای:تولید این نوع آجر در كشورهای آلمان، فرانسه، اتریش، ایتالیا، لهستان، تركیه، اندونزی، تایلند، چین و آمریكا وجود دارد ولی تاكنون چنین تولیدی به شكل انبوه در ایران انجام نگرفته است. آجرهای شیشه ای مزایای بسیار و كاربردهای خاص نسبت به آجرهای سنتی دارا می باشند و به همین دلیل بازار جهانی بسیار خوبی را بدست آورده و روز به روز مصرف آن بیشتر می شود. این محصول در سالهای اخیر در بازار ایران جای باز نموده بطوریكه در حال حاضر عمدتا" از كشورهای اروپایی وارد و در بازار مصالح ساختمانی عرضه می گردد.
مشخصات فنی رومالین:
امروزه با توجه به حجم گسترده سرمایه گذاری در بخش ساختمان از جمله پروژه های انبوه سازی ، ایجاد مراکز توریستی سیاحتی و غیره ، اتخاذ تدابیر مقتضی جهت ارتقاء ارزش افزوده ، طراحی بهینه و تسریع در پیشرفت و تکمیل این پروژه ها مورد توجه و اهمیت کارفرما و مجریان این طرحها قرار گرفته است. لذا اهمیت بازگشت سریع سرمایه گذاری آنها را بر آن داشت تا گام موثری در این زمینه بردارند و همگام با متحول شدن صنعت ساختمان سازی ، تکنولوژی مناسبی در این راستا بکار گیرند.
و...
فهرست مطالب:
آجر شیشه ای
پانلهای ساختار سیمانی خشک
رومالین
ورمیکس
این فایل با فرمت پاورپوینت در 74 اسلاید عمدتا قابل ویرایش تهیه شده است.
هدیه محصول:
فایل ورد استفاده از خرده شیشه در بتن(8 صفحه)
تگ هاي مطلب: دانلود پاورپوینت
قيمت فايل:11830 تومان
تعداد اسلايدها:74
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی