سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت رفتار دیوارهای برشی صفحه ای فولادی

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
12 خرداد
توضیحات:
فایل پاورپوینت رفتار دیوارهای برشی صفحه ای فولادی به منظور طراحی لرزه ای ساختمان های فولادی ، در حجم 30 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.
بخشی از متن:
از سال 1970، از دیوارهای برشی فولادی به عنوان یک سیستم مؤثر مقاوم باربر جانبی و اقتصادی در ساختمان های جدید بلند مرتبه، برای مقابله با نیروهای ناشی از باد در برخی از ایالت های آمریکا و زلزله در نواحی با لرزه خیزی بالا مانند کالیفرنیا، ژاپن و کانادا استفاده شده است[Astaneh-Asl, A., 2001] , [Sabelli,S.E.R ,Bruneau, M., 2006]. همچنین از این دیوارها برای مقاوم سازی سازه های موجود به منظور افزایش مقاومت و سختی استفاده شده است. به طور کلی سیستم دیوار برشی صفحه ای فولادی، از تعدادی پانل برشی تشکیل شده است. هر پانل برشی از یک ورق فولادی، تیر و ستون هایی که ورق را احاطه کرده اند، تشکیل شده است .
بسیاری از محققین معتقد اند که شباهت زیادی بین رفتار دیوار برشی فولادی و یک تیر ورق طره وجود دارد به طوری که ستون ها بعنوان بال های تیر ورق عمودی و صفحۀ فولادی به عنوان جان آن عمل می کند [Astaneh-Asl, A., 2001]. همچنین تیرهای کف کم و بیش به عنوان سخت کننده های عرضی در یک تیر ورق عمل می نمایند .
فهرست کلی مطالب:
بخش اول: مفاهیمی مرتبط با دیوارهای برشی فولادی
بخش دوم: تاریخچه مختصری از استفادۀ دیوار برشی فولادی در سازه ها
بخش سوم:نتیجه گیری و منابع
این فایل با فرمت پاورپوینت در 30 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.
هدیه محصول:
فایل WORD دیوار برشی(5صفحه)
با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيد
قيمت فايل:10000 تومان
تعداد اسلايدها:30
خريد فايل پاورپوينت
دسته بندی ها
تبلیغات متنی