سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تاثیر معلمان متدین بر روی دانش آموزان

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
13 آذر
تاثیر معلمان متدین بر روی دانش آموزان
حجت الاسلام سیدمهدی قریشی پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با مدیرکل دفتر اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش اظهارداشت:معلمان متدین می توانند تاثیر بسیار مهمی بر روی دانش آموزان داشته باشند و این امر وظیفه دانشگاه فرهنگیان را دو چندان می کند . 
وی با بیان اینکه با بیان اینکه معلمان اگر بتوانند در طول خدمت یک نفر را با خدا آشنا کنند برای آخرت آنها کافی است افزود: تربیت شایسته معلمان و حضور آنان در محافل مختلف علمی می تواند تاثیر بسیاری بر فرهنگ جامعه داشته باشد . 
حجت الاسلام قریشی ضمن اعلام آمادگی برای انجام فعالیت های ویژه دینی و تربیتی در مدارس با همکاری آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در اسلام تعلیم و تربیت پایه و اساس است و به آن توجه جدی شده است و در اولین آیات قرآن پیامبر را به خواندن سفارش می کند و اینکه قرآن مجید معجزه الهی است دلیل بر این مدعاست.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در ادامه با بیان اینکه حضور روحانیت در مدارس می تواند نقش بسزایی در تعلیم و تربیت داشته باشد گفت: از این رو لازم است تا آموزش و پرورش بر روی معلمان علوم دینی سرمایه گذاری بیشتری انجام دهد و از طلاب علوم دینی و روحانیون به عنوان معلمان علوم دینی در مدارس جهت همکاری دعوت کند.
حجت الاسلام قریشی استفاده از طلبه های خوش ذوق در مدارس با توجه به فراوانی دانش آموزان در زمینه های تربیتی می تواند مفید و موثر باشد اضافه کرد: حضور طلاب در مدارس و ارتباط چهره به چهره با دانش آموزان و پاسخگویی به شبهات و سوالات شرعی آنها می تواند در تربیت دینی دانش آموزان نقش مؤثری داشته باشد.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

منبع خبرخبرگزاری مهر
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی