سایت کاریابی جویا کار

استخدام ۶۰۰۰ نفر در صنایع خودرویی در ‌سمنان

دسته بندي: اخبار / استخدام / سمنان
6 اسفند
استخدام ۶۰۰۰ نفر در صنایع خودرویی در ‌سمنان

 

استخدام ۶۰۰۰ نفر در صنایع خودرویی در ‌سمنان

به گفته بهروز اسودی


متن خبر:


رئیس سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان سمنان از فعالیت حدود ۱۲۳ واحد صنعتی تولید قطعات خودرو در استان سمنان خبر داد.

بهروز اسودی در حاشیه افتتاح نمایشگاه ملی خودرو و صنایع وابسته به آن در سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، گفت: از این تعداد‌ ۲۹ واحد به طور مستقیم با شرکت ساپکو قرارداد منعقد کرده‌اند و سایر واحدها با سازه‌گستر، مگا موتور و …‌ یا به عنوان سازنده واسطه قرارداد دارند.
وی افزود: اشتغال ایجاد شده توسط این واحد‌های تولیدی و صنعتی حدود ۶۰۰۰ نفر است، در ۶۳ واحد فعال سازنده قطعات خودرو استان حدود ۵۰۰۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است‌ و در ۶۰ واحد وابسته به خودرو نیز حدود ۱۰۰۰ نفر مشغول بکار هستند.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: حدود ۱۳ درصد از کل اشتغال موجود در بخش صنعت استان، به صنایع خودرو و صنایع وابسته به آن خود اختصاص دارد.
اسودی‌، توسعه و گسترش صنایع خودرو و وجود تعداد پنج دانشگاه با رشته‌های فنی و مهندسی تا مقطع دکتری را از مهمترین اهداف در نظر گرفته شده در سند برنامه ششم توسعه استان سمنان برشمرد و خاطرنشان کرد: صنعت قطعه سازی به عنوان بازوی اصلی صنعت خودرو و یکی از ارکان اصلی ایجاد اشتغال و ایجاد ارزش افزوده در کشور شناخته می‌شود.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: در این استان با توجه به توانمندی‌های موجود در زمینه قطعه سازی و ساخت خودرو، می‌توان امید داشت تا با استفاده از حداکثر توان موجود و ظرفیت سازی در این بخش و توانمند‌سازی واحدهای مشاوره، برخی از موانع تولید رفع و باعث رونق اقتصادی در استان شود.

 

برای عضویت در کانال اخبار استخدام سمنان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: استخدام استان سمنان, استخدام سازمان صنعت‌ و معدن و تجارت, استخدام سازمان صنعت‌،ستخدام سازمان صنعت‌ و معدن, سایت ستخدام سازمان صنعت‌ و معدن
منبع خبرایسنا
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

محمد رضایی در 10/09/1397 - 21:43 نوشته:

۹۶۷۷۱
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی