سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

طرح جابر با موضوع ژنتیک به همراه دفتر کارنما

دسته بندي: مقالات / تحقیقات فرهنگیان / طرح جابربن حیان
15 دی
قسمتی ازین مجموعه

آفرینش شناسی یا ژن‌شناسی یا ژنتیک (از کلمهٔ یونانی Genno به معنای آفرینش دادن) بخشی از دانش زیست‌شناسی است که به وراثت و تفاوتهای جانداران می‌پردازد. بوسیله قوانین و مفاهیم موجود در این علم می‌توانیم به همانندی یا ناهمانندی دو اندامگان نسبت به یکدیگر پی ببریم و بدانیم که چگونه و چرا چنین همانندی یا ناهمانندی در داخل یک جامعه گیاهی و یا جامعه جانوری، بوجود آمده‌است. دانش ژن‌شناسی، دانش جابجایی داده‌های زیستی از یک یاخته به یاخته‌ای دیگر و یا از پدر و مادر به نوزاد و نسلهای آینده می‌باشد. ژن‌شناسی با چگونگی این جابجایی‌ها که باعث نشانگانها، دگرگونی‌ها و همانندی‌ها در اندامگان‌ها می‌باشد، سر و کار دارد. دانش ژن‌شناسی به سرشت فیزیکی و شیمیایی این داده‌ها نیز می‌پردازد.

اطلاعات اضافی درباره این طرح جابر کلاس ششم ابتدایی:

این پروژه به صورت کامل و آماده پرینت توسط دانش آموزان و معلمین و آموزگاران گرامی می باشد. تمامی فایل های این مجموعه قابل ویرایش و در قالب ورد (Word) می باشند.

طرح جابربن حیان چیست؟

انواع پروژه های علمی طرح جابربن حیان در پنج زمینه اجرا می شود که جزئیات ، روش و نمونه بهترین تزیین این طرح های آموزش و پرورش در مدارس را در ادامه این مطلب و بقیه آن ها در دسته بندی طرح جابربن حیان می توانید ببینید.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: طرح جابر کلاس ششم
قيمت فايل:10000 تومان
خريد فايل
دسته بندی ها
تبلیغات متنی