سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

مبنای پیشنهاد دو هزار میلیارد تومان برای رتبه‌بندی

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
25 آذر
مبنای پیشنهاد دو هزار میلیارد تومان برای رتبه‌بندی
الهیار در پاسخ به این پرسش که برچه مبنایی رقم دو هزار میلیارد تومان را برای رتبه‌بندی پیشنهاد دادید؟ عنوان کرد: با این رقم فقط ردیف برای رتبه بندی ایجاد کردیم. هم‌اکنون اصلا نباید در مورد اعتبار رتبه بندی صحبت شود بلکه باید منتظر باشیم قانون و سازوکارهای اجرایی آن مشخص شود پس از آن بنده با صراحت می‌توانم بگویم که مبنای دو هزار میلیارد تومان چه بود، چرا پیش بینی شد و کم و کسر آن چیست و چگونه باید تأمین شود.
وی ادامه داد: در ماده 63 قانون برنامه ششم توسعه آمده است، لایحه رتبه‌بندی باید توسط دولت به مجلس ارائه شود و ما هم اکنون می‌خواهیم این لایحه را به مجلس بفرستیم و باید رتبه بندی حرفه‌ای معلمان کشور در مجلس به قانون تبدیل شود.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش در پاسخ به این پرسش که آیا دولت بعدها خواهد پذیرفت، اعتبار دو هزار میلیارد تومانی را افزایش دهد و اعتبار مورد نیاز را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهد؟ گفت: فعلا در مورد بودجه رتبه‌بندی نباید صحبت کرد بلکه باید در باره قانون و سازوکارهای اجرایی آن بحث کرد و آن دیگر کار ما مسئولان بودجه است که هرچقدر اعتبار نیاز داشت تأمین کنیم.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

منبع خبرتسنیم
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی