سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

در موضوع انتخاب معلم باید روش‌های گزینش تغییر پیدا کند،

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
29 آذر
در موضوع انتخاب معلم باید روش‌های گزینش تغییر پیدا کند،
معاون آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: در موضوع انتخاب معلم باید روش‌های گزینش تغییر پیدا کند، بحث‌های روانشناسی و روانشناختی برجسته شود و یک نفر را تنها به خاطر داشتن مطالعات به کارگیری نکنند. قبل از استخدام تست‌های از آن گرفته شود که آیا این فرد از لحاظ روحی و فکری برای مدرسه ساخته ...
محمد احسانی با اشاره به نیاز اساسی آموزش و پرورش به فضای فیزیکی اظهار کرد: ممکن است در آینده مدارس کشور به دلیل کمبود فضای فیزیکی و افزایش رشد جمعت دانش آموزی که در استان تهران این رشد هفت درصد و در کشور ۹ درصد می‌باشد، سه شفیته شوند.
معاون آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با محکوم کردن رفتارهای ناهنجار در مدارس مانند تجاوز به دانش‌آموزان گفت: نماینده آموزش و پرورش در مدرسه مدیر آن مرکز است. آموزش و پرورش بیشتر نیروی انسانی را در بین دستگاه‌های کشور دارد که نزدیک به یک میلیون نفر می‌شود، اگر به این تعداد، دانش‌آموزان و اولیا را هم اضافه کنیم، جمعیت زیادی را این وزارت خانه به خود اختصاص داده است و مطمئنن ما با مشکلاتی همچون ناهنجاری‌ها مذکور روبه رو هستیم.
وی در ادمه مطلب فوق افزود: در موضوع انتخاب معلم باید روش‌های گزینش تغییر پیدا کند، بحث‌های روانشناسی و روانشناختی برجسته شود و یک نفر را تنها به خاطر داشتن مطالعات به کارگیری نکنند. قبل از استخدام تست‌های از آن گرفته شود که آیا این فرد از لحاظ روحی و فکری برای مدرسه ساخته شده است یا نه.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

منبع خبرتهران نیوز
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی