سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

دولت با پیش‌بینی اعتبار صوری برای رتبه‌بندی معلمان دنبال سرگرم کردن افکارعمومی است.

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
18 دی
دولت با پیش‌بینی اعتبار صوری برای رتبه‌بندی معلمان دنبال سرگرم کردن افکارعمومی است.
 سیدمحمد جواد ابطحی عضو کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت نظام رتبه‌بندی معلمان گفت: نظام رتبه‌بندی معلمان با رویکرد فعلی دولت محقق نخواهد شد و همانطور که وزیر آموزش و پرورش در صحن علنی مجلس گفت، این امر به آینده‌ای نامعلوم تعلیق شده است.
♦️ وی افزود: احتمالا با توجه به اینکه دو سه سال طول کشیده تا لایحه مربوطه در کمیسیون اجتماعی دولت تصویب شود، معلوم نیست چه زمانی نوبت به رسیدگی آن در صحن هیئت دولت خواهد رسید و احتمالا چند ماه طول خواهد کشید.
♦️ نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در خصوص تعیین ردیف بودجه برای این منظور در لایحه دولت، توضیح داد: اولا اعتباراتی که دولت برای نظام رتبه‌بندی معلمان گذاشته بر مبنای یک احتمال است؛ یعنی اگر لایحه به مجلس رسید و تصویب شد، یک ردیف اعتباری داشته باشد.
♦️ وی بیان کرد: دوم اینکه اعتبارات مورد اشاره در سقف دوم است؛ باید دید آیا درآمدهایی که در سقف دوم گذاشته محقق خواهد شد یا خیر و اصلا معلوم نیست 40 هزار میلیارد تومانی که دولت در سقف دوم منظور کرده، حاصل شود؛ چرا که حتی معلوم نیست سقف اول هم محقق شود.
♦️ این نماینده مجلس که معتقد است گذراندن روند تصویب لایحه رتبه‌بندی معلمان در هیئت وزیران، تقدیم آن به مجلس و رسیدگی مجلس به آن طولانی خواهد بود، افزود: به اعتقاد من تبدیل رتبه‌بندی معلمان به قانونی که لازم‌الاجرا باشد، تا پایان سال 98 شدنی نخواهد بود؛ ضمن آنکه سال آینده بحث انتخابات مجلس مطرح است و نمایندگان به این امر مشغول هستند و معلوم نیست این لایحه در صورت تقدیم به سرانجام برسد یا خیر.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: رتبه بندی معلمان, وزیر آموزش و پرورش, اخبار فرهنگیان
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی