سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تکلیف جایگاه زنان و روابط عمومی در ساختار جدید آموزش‌وپرورش

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
24 دی

امیرعلی نعمت اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی در پاسخ به این پرسش که " آیا در ساختار جدید وزارت آموزش وپرورش دفتر امور زنان حذف خواهد شد؟" اظهار کرد: حوزه زنان مورد توجه دولت، شخص رئیس‌جمهور و وزیر آموزش و پرورش است.

وی ادامه داد: همکاران ما با برنامه‌ریزی دقیق روشی را طراحی می‌کنند تا بتوانند جایگاه حوزه زنان را به صورت متمایز در ساختار وزارت آموزش وپرورش تعریف کنند.

سرپرست امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش‌وپرورش تاکید کرد: جایگاه زنان به صورت بسیط‌تری در چارت جدید لحاظ شده است و هنوز در حال بررسی‌های کارشناسی هستیم و هیچ تصمیم قطعی تا این لحظه گرفته نشده است.

نعمت اللهی در واکنش به این موضوع که " برخی نگرانی‌ها از ادغام مرکز روابط عمومی و حوزه وزارتی وجود دارد، وضعیت کارمندان بخش روابط عمومی چگونه خواهد بود؟" گفت:  واقعا نمی‌دانم علت این نگرانی‌ها چیست. اصلا قرار نیست فردی از این مجموعه حذف و مشکلی ایجاد شود، همه چیز براساس روال خود پیش می‌رود و کارها انجام خواهد شد.

وی در پایان تأکید کرد:‌ دفاتر و اداراتی که فعالیت‌هایشان با هم همپوشانی دارد، ادغام می‌شوند و این مسئله باعث کاهش موازی کاری‌ها و اسراف بودجه می‌شود.  هر تغییری اگر کارشناسی باشد به تحرک، پویایی و تحول منجر می‌شود و  این تغییرات در مناطق متناسب با چارت ستاد اعمال خواهد شد. وقتی ساختار تفصیلی ابلاغ شد نیازها را بررسی می‌کنیم اما لزوما هر تغییر ساختاری به معنای کم‌کردن نیروها نیست و بعد از ابلاع ساختار تفصیلی باید ببینیم فرایند چگونه پیش‌بینی می گردد.

، سید محمد بطحایی وزیر آموزش‌وپرورش نیز اخیرا در اینباره گفته بود:" اصلاحات ساختاری را در ستاد آموزش و پرورش شروع کرده‌ایم و بعد به استان‌ها و مناطق وارد خواهیم شد و نکته این است که در این اصلاح ساختار باید تلاش کنیم فعالیت‌ها و وظایف موازی در واحد‌های وزارتخانه کاهش یابد و مخاطب اصلی بنده معاونت‌های آموزشی هستند و این وظایف موازی چالش‌های سازمانی و تضادها را افزایش می‌دهد و این یعنی مستهلک کردن انرژی و توان سازمان".

پایان/

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: استخدام طراح, استخدام آشنا به روابط عمومی
منبع خبراخبار فرهنگیان - تسنیم
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی