سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

جزئیات ثبت نام نامزدهای انتخابات نماینده معلمان در شورای عالی آموزش و پرورش

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
27 دی
جزئیات ثبت نام نامزدهای انتخابات نماینده معلمان در شورای عالی آموزش و پرورش
مسئول ستاد راهبری انتخابات نماینده معلمان در شورای عالی آموزش و پرورش جزئیات جدیدی از برگزاری این انتخابات و نحوه ثبت نام داوطلبان ارائه کرد . 
اصغر حصیری درباره انتخابات نامزدهای عضویت در شورای عالی آموزش و پرورش گفت: «به حول و قوه الهی از شنبه 29 دی انتخابات سه عضو صاحب نظر جهت حضور در شورای عالی آموزش و پرورش وارد مرحله اجرایی خواهد شد .» 
او افزود: «انتخابات در دو مرحله برگزار می شود که مرحله اول به صورت استانی و الکترونیکی خواهد بود که سهمیه استان ها نیز بر اساس تعداد واجدین شرایط از 3 تا 9 نفر تعیین شده است. انتخابات مرحله دوم نیز با حضور 147 عضو انتخاب شده، به صورت حضوری در تهران برگزار خواهد شد .» 
او ادامه داد: «مدیران و معلمان رسمی شاغل در آموزش و پرورش با حداقل ۱۲ و حداکثر ۳۱ سال سابقه خدمت و حداقل مدرک تحصیلی فوق لیسانس یا معادل آن می توانند از روز شنبه از دو طریق در انتخابات ثبت نام کنند. یک نفر از این سه عضو باید از بین بانوان باشند و هر یک از این سه عضو انتخابی باید از یکی از مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم باشند و به نوعی هر کدام از این مقاطع تحصیلی یک نماینده در شورای عالی آموزش و پرورش خواهند داشت .

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: شورای اموزش و پرورش, اموزش و پرورش
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی