سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

فرهنگیان از جهات مختلف مدیریتی، آموزشی، معیشتی و اقتصادی بدتر از قبل

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
3 بهمن
فرهنگیان از جهات مختلف مدیریتی، آموزشی، معیشتی و اقتصادی بدتر از قبل
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: از زمان صدرات بطحایی وزیر آموزش و پرورش نه‌تنها وضعیت فرهنگیان از جهات مختلف مدیریتی، آموزشی، معیشتی و اقتصادی سامان و بهبود نیافته بلکه موجب شرایط نامطلوب و سبب نارضایتی حداکثری شده است.
ضرورت حذف نگاه‌های ۲ گانه به فرهنگیان شاغل و بازنشسته در وزارت آموزش و پرورش 
رضا کریمی نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود در صحن علنی مجلس به خطاب به محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش گفت: از زمان صدارت شما در این وزارتخانه نه‌تنها وضعیت این فرهنگیان از جهات مختلف مدیریتی، آموزشی، معیشتی و اقتصادی سامان و بهبود نیافته بلکه موجب شرایط نامطلوب و سبب نارضایتی حداکثری در میان فرهنگیان شده است.
وی افزود: اگر قادر به همسان سازی حقوق و دریافتی های این عزیزان نیستید حداقل در امورات خدمات رفاهی آموزشی رفاهی و بیمه‌ای حداقل‌ها را مراعات کنید.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حذف سهم وزارت در افزایش نرخ های جدید در بیمه باعث فشارهای مضاعف به خانواده فرهنگیان شده است ضمن اینکه تاخیر چند ماهه در بازپرداخت ها به این امر دامن زده است.
وی گفت: عدم پوشش بیمه درمانی متناسب و معطوف کردن آن و پیشگیری و ... و نگاه دوگانه آن هم هم بدون هیچ برتری خدمات و دوگانه دیدن فرهنگیان شاغل و بازنشسته از جمله مشکلات ایجاد شده است لذا بازبینی موارد مذکور به ویژه لحاظ سهم ۵۰ درصدی سهم وزارت پرورش در پرداخت بیمه تکمیلی فرهنگیان مورد تاکید است.
کریمی افزود: بازنگری مجدد تعیین تکلیف مربیان پیش دبستانی در استان اردبیل منجر به تحقق برخی از آنها شده است لذا باید این امر دست در صورت کار قرار گیرد.
نماینده مردم اردبیل در تذکر به وزیر جهاد کشاورزی گفت: متولی بخش کشاورزی باید حامی کشاورزان باشد و وام گیرندگان را از بلاتکلیفی و سرگردانی و رفت و آمدهای متعدد به بانک‌های کشاورزی رها کند ضمن اینکه در عملیاتی شدن استمهال وام ها در این خصوص اهتمام کند و با تعیین سقف حداقلی ۸ میلیون تومانی موجب نارضایتی نشود.
ولی در تذکری به دژپسند و وزیر اقتصاد تصریح کرد: درباره واگذاری کشتارگاه صنعتی گوشت اردبیل از بانک ملی به بخش خصوصی از این وزارتخانه می‌خواهم فرآیند واگذاری و نحوه قیمت گذاری و تأمین ثمن معامله برای افکار عمومی منتشر کرده و در این خصوص شفاف سازی کند.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: وزیر آموزش و پرورش, حقوق معلمان
منبع خبرفارس
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی