سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

اعتصاب معلمان آمریکایی اینبار در ( دنور )

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
4 بهمن
اعتصاب معلمان آمریکایی اینبار در ( دنور )
رسانه‌های مختلف در حالی از آغاز قریب الوقوع اعتصاب معلمان آمریکا در شهر «دنور» پایتخت ایالت کلرادو خبر دادند که گفته می‌شود برخی معلمان این شهر قادر به پرداخت کرایه منازل نبوده و مجبور به برگزیدن شغل دوم هستند.
 به نوشته وبگاه شبکه خبری «سی. ان. ان» به دنبال یک سال مذاکرات فشرده بین معلمان و  مقام‌های مسئول، معلمان دنور سرانجام شب گذشته تصمیم به اعتصاب گرفتند. اتحادیه معلمان این شهر (DCTA)  نیز  اعلام کرده که بعد از ۲ روز رای گیری، ۹۳ درصد اعضاء با برگزاری این اعتصاب موافقت کردند.
سی. ان. ان گزارش کرد که اینک معلمان اعتصاب کننده درصدد نوشتن شعارها  و تمرین‌هایی جهت برگزاری تجمعات هستند.  یکی از معلمان در این زمینه گفت: «ما باید اعتصاب کنیم.»
 قرار است این اعتصاب‌ها از دوشنبه هفته آینده برگزار شود. معلمان این شهر در حالی یکی از دلایل برگزاری اعتصاب را مسائل مالی عنوان کرده‌اند که اتحادیه ‌آن‌ها اعلام کرده برخی معلمان قادر به پرداخت کرایه منازل خود نیستند و مجبورند شغل دومی برگزینند.  این نخستین اعتصاب سراسری معلمان شهر دنور از سال ۱۹۹۴ به این سو است.
ده‌ها هزار معلم شاغل در شهر لس آنجلس بابت دستمزد‌های کم  هفته گذشته اعتصاب کردند.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: اخبار معلمان
منبع خبرفارس
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

معلم در 4/11/1397 - 13:35 نوشته:

راحت مسئولین آمریکایی می تونن با دستگیری و بریدن حبس های طولانی برای نماینده های کانون های صنفی معلمان آمریکایی ،به این اعتراضات صنفی خاتمه بدن.
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی