سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

حل مشکل بیمه تکمیلی فرهنگیان در گرو عزم ملی!

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
13 بهمن
حل مشکل بیمه تکمیلی فرهنگیان در گرو عزم ملی!
علی الهیارترکمن، معاون پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش : 
▫️در بحث بیمه_تکمیلی دو محدودیت در تنظیم قراردادها داریم؛ اول اینکه خدمات محدود نشود و دوم اینکه شوک قیمتی داده نشود و به همین دلیل دو روش مشخص کردیم که فرهنگیان خودشان انتخاب کنند.
▫️تا زمانی که موضوع کمک به تعرفه یا آنچه که تحت عنوان خدمات رفاهی از طرف دولت باید تأمین شود برای بیمه تکمیلی فرهنگیان حل و فصل نشود، قطعاً ما در ادامه مسیر با مشکلات بیشتری مواجه خواهیم بود.
سهم۳۰درصدی را در حال حاضر برای کمک‌_رفاهی به بیمه تکمیلی فرهنگیان در نظر گرفتیم. البته این سهم باید بیشتر شود و تحقق پیدا کند؛ این برنامه‌ریزی ماست که ۳۰ درصد از بیمه تکمیلی امسال از طریق خدمات رفاهی انجام شود که امیدواریم محقق باشد. 
▫️موضوع بیمه تکمیلی فرهنگیان با توجه به گستردگی جامعه مخاطب، نیاز به #عزم_ملی چه در سطح مجلس و دولت دارد و من خواهش می‌کنم نمایندگان مجلس راهکارهای قانونی را هم در بررسی لایحه بودجه پیش‌بینی کنند یا آپشن‌هایی را بگذارند که بیمه مرکزی را موظف به همکاری بیشتر در این زمینه برای برقراری بیمه‌های تکمیلی کند؛ در حوزه بیمه تکمیلی شاید بتوانیم با دو راهکار قانونی از خدمات بهتر و بیشتری برخوردار شویم.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: بیمه تکمیلی فرهنگیان
منبع خبرفارس
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی