سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

سهم آموزش و پرورش سمنان از بودجه متوازن افزایش یافت

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
17 بهمن
سهم آموزش و پرورش سمنان از بودجه متوازن افزایش یافت
محمد دستورانی در سمنان، تلاش‌ها و حرکت‌های این نهاد را در جهت افزایش رضایتمندی عمومی و کاهش هزینه‌های اجتماعی یادآور شد و اظهار کرد: تلاش‌های آموزش و پرورش استان سمنان در راستای سیاست‌های ابلاغی طراحی شده و در بحث چابک سازی اداری و شکل‌دهی میز خدمت نیز اقدامات قابل قبولی صورت گرفت.
وی بیان کرد: در بحث هدایت تحصیلی و فرآیند ثبت‌نام و همچنین پذیرش و استخدام 400 نفر از معلمان که دو برابر ظرفیت مصاحبه شدند، سعی شده است تا در حد بضاعت رضایتمندی حاصل شود.
دستورانی اظهار داشت: تلاش شد تا سهم آموزش و پرورش از بودجه متوازن که در اختیار نمایندگان مجلس است، افزایش یابد و همچنین در تعامل با فرمانداران، سهم اعتبارات تملک دارایی‌ها در شهرستان‌ها نیز ارتقا یافت.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان بیان کرد: برای توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام نیز از ردیف اعتبارات ملی کمک گرفته و در این ارتباط با مسؤولان در شهرستانی و استانی جلسات مفصلی برگزار شد.
وی بیان کرد: پروژه‌های اولویت‌دار که باید افتتاح می‌شد، یکی از مواردی بود که پیگیری شد و همچنین تجهیزاتی که برای استقرار پایه دوازدهم در قالب پروژه مهر نیاز بود، مورد پیگیری قرار گرفت.
دستورانی به توفیقاتی که در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و پرورشی کسب شده است، اشاره کرد و اظهار داشت: کسب رتبه اول کشور در مسابقات فرهنگی و هنری هشتمین خورشید ولایت رخ داد؛ حدود 11 هزار اثر از استان سمنان به این جشنواره ارسال شد و دانش‌آموزان دیار اخلاق رتبه نخست را از آن خود کردند.
وی ادامه داد: در مسابقات تفسیر قرآن در بخش پسران، رتبه اول کشور و در مسابقات نهج‌البلاغه بخش پسران، رتبه دوم و همچنین در حفظ قرآن فرهنگیان رتبه چهارم، در مسابقات قرائت قرآن در بخش دختران رتبه چهارم کشور کسب شد.
دستورانی افزود: در نماز و اقامه نماز در استان سمنان که ارزشیابی دستگاهی صورت گرفت، آموزش و پرورش استان سمنان رتبه اول را کسب کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان یادآور شد: در پرسش مهر ریاست‌جمهوری، رتبه اول تا سوم کشوری از آن استان سمنان شد.
وی ادامه داد: مسابقات قرآن کشوری در سال 1400 در این استان برگزار می‌شود و در اجلاسیه نماز، یکی از محورها، آموزش و پرورش بوده و در معاونت پرورشی و فرهنگی این اداره کل رتبه اول کشور از آن سمنان شده است.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: بودجه آموزش و پرورش سمنان
منبع خبرفارس
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی