سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

خانه معلم ها آماده پذایرایی از فرهنگیان شد

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
27 بهمن
خانه معلم ها آماده پذایرایی از فرهنگیان شد
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش کردستان در نشست ستاد اسکان نوروز فرهنگیان استان گفت: مقدمات لازم برای پذیرش و اسکان فرهنگیان در نوروز 98 فراهم شده است.
 عیسی رحیمی رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان روز گذشته در اولین نشست ستاد اسکان فرهنگیان استان که در سالن جلسات و با حضور اعضای ستاد برگزار شد؛ به بیان گزارش آماری ستاد اسکان نوروز 97 پرداخت و گفت: سال گذشته 55 هزار و 93 نفر در قالب 11 هزار و 240 خانوار در مراکز ستاد اسکان استان پذیرش شدند.
 وی با بیان سال گذشته تعداد 16 پایگاه میهمانان فرهنگی را در سطح استان پذیرش می کردند؛ اظهارداشت: 172 مدرسه و یک هزار و 298 کلاس درس نیز برای اسکان میهمانان در نظر گرفته شده بود.
رحیمی در ادامه از تلاش و زحمات کلیه عوامل و دست اندرکار ستاد اسکان میهمانان نوروز 97 تقدیر و تشکر کرد و از تمهید مقدمات لازم برای پذیرش و اسکان میهمانان فرهنگی در نوروز 98 خبر داد و گفت: در نوروز 98 ستاد اسکان آموزش و پرورش استان کردستان 159 مدرسه با هزار و 239 کلاس درس شامل 189 اتاق ویژه، 617 اتاق الف و 433 اتاق ب برای اسکان میهمانان فرهنگی در نظر گرفته و 444 نفر عوامل اجرایی نیز در مراکز پذیرش و اسکان به میهمانان خدمات ارائه خواهند کرد.
وی با بیان اینکه مدارس ایمن و مجهز به امکانات و تجهیزات روز برای اسکان میهمانان در اولویت اسکان قرار دارند؛ تاکید کرد: مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق باید از انتخاب مدارس تخریبی و در معرض خطر برای اسکان اجتناب کنند.
رحیمی همچنین تاکید کرد: سرایداران مدارس به هیچ عنوان حق ندارند بدون ابلاغ رسمی ستاد اسکان شهرستان ها و مناطق نسبت به پذیرش و اسکان میهمانان اقدام نمایند.
رعایت اصول ایمنی و بهداشتی مدارس طرح اسکان، توجه به بهسازی و زیباسازی پایگاه های پذیرش و آماده سازی سفره هفت سین، اطلاع رسانی لازم با نصب پوستر های اسکان در ورودی شهرها و محل های مناسب، تهیه و تمهید امکانات لازم در تمامی پایگاه های اسکان جهت پذیرش و پذیرایی مهمانان، معرفی جاذبه های توریستی و گردشگری استان، اجتناب از اسکان افراد مجرد در کنار خانواده ها و ... از مهم ترین موارد تاکید رئیس اداره تعاون و امور رفاهی در این نشست بود.
در ادامه هریک از اعضای ستاد نیز به بیان نظرات خود در خصوص ارائه خدمات هرچه بهتر و شایسته تر به فرهنگیان پرداختند و برگزاری جلسات توجیهی برای سرایداران و عوامل اجرایی ستاد اسکان، استفاده از نیروهای مجرب و خوش برخورد در مراکز ستاد اسکان، جمع آوری وسایل اضافی از قبیل میز و نیمکت، شارژ کپسول های آتش نشانی مدارس مجری و... از مهم ترین نکات تاکیدی در این نشست بود.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: اسکان فرهنگیان نورووز98, خانه معلم, ستائ اسکان فرهنگیان, اسکان فرهنگیان
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی