سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت لیبرالیسم اقتصادی در تئوری و عمل

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
5 خرداد

 

شامل 35 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم سیاسی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

کلمه «لیبرال» از ریشه «لیبرته» گرفته شده است که به معنای «آزادی» بوده و فرد لیبرال به معنای فردی «آزادی خواه» است. بر اساس دیدگاه لیبرالیسم، «فرد» دارای اصالت اخلاقی و ارزشی بوده و همه افراد از ارزش یکسانی برخوردارند.

لیبرال‌ها بر آن هستند که انسان دارای آن قدرت و پتانسیل است که به یاری عقل خود به پیشرفت و تعالی دست پیدا کند. به همین دلیل هم اصرار دارند انسان باید تا حد ممکن آزاد باشد. به همین دلیل هم در ابتدا، سعی در کاستن از قدرت و نفوذ کلیسا در حوزه سیاست و حکومت نمودند و ایدئولوژی سکولاریسم (جدایی دین و دولت) را رواج دادند.

مهم‌ترین اصول لیبرالیسم عبارتند از:

  • فردگرایی؛ 2) آزادی خواهی؛ 3) خردگرایی؛4) عدالت اجتماعی؛ 5) تساهل
  • و ...

     

    فهرست مطالب

    مقدمه

    لیبرالیسم اقتصادی

    مهمترین اصول لیبرالیسم اقتصادی

    منتقدین مکتب کلاسیک

    بحران در نظم لیبرالیستی و نقض اصول آن

    تبعات بین المللی

    نتیجه گیری

    پایان

     

    عنوان : لیبرالیسم اقتصادی در تئوری و عمل

    فرمت : پاورپوینت

    تعداد صفحات : 35

    پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت



    علوم سیاسی
    قيمت فايل:9800 تومان
    تعداد اسلايدها:35
    خريد فايل از سايت مرجع
    دسته بندی ها
    تبلیغات متنی