سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت زندگینامه ویکتور هوگو

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
5 خرداد

 

شامل 30 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم انسانی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

وی در ۲۶ فوریه ۱۸۰۲ میلادی در “بزانسون ” به دنیا آمد و در ۲۲ می ۱۸۸۵ میلادی چشم از جهان فرو بست . او شخصیت برجسته ادبی در قرن ۱۹ میلادی و نماینده پیشتاز و مدافع مكتب رمانیتسم بود . هوگو در جوانی محافظه كار بود ، بعدها به شدت درگیر امور سیاسی جمهوری خواهانه شد . آثار او به بسیاری از افكار سیاسی و هنری رایج در زمان خویش اشاره دارد . با این حالی در جوامع انگلیسی زبان دو رمان اصلی او بسیار مشهور و شناخته شده است . گوژپشت نوتردام (۱۸۳۳) و بینوایان (۱۸۶۲) .

ویكتور تا ۱۰ سالگی با پدرش كه ژنرال ارتش ناپلئون بود سفر می كرد و سپس در سال ۱۸۱۲ با مادرش كه به شدت طرفدار نظام پادشاهی بود در پاریس اقامت گزید . او در مدتی كوتاه به عنوان شاعر و داستان نویس ، موفقیت هایی بدست آورد و در سال ۱۸۲۲ با معشوقه دوران كودكی اش ،

” آدل فوشر” ازدواج كرد. خانه این زوج محل ملاقات نویسندگان پیرو مكتب رمانتیك بود . از میان این نویسندگان می توان به ” آلفرد داویگنی ” و “چارلز آگوستین سنت بوو” منتقد اشاره كرد .

چاپ سومین مجموعه شعر هوگو ، قصاید و تصانیف عاشقانه (۱۸۲۶) ، دورانی پر تنش و پر از خلاقیت بوجود آورد . در طی ۱۷ سال آتی ، مقالات مختلف ، سه رمان پنج جلد كتاب شعر و نمایشنامه از هوگو منتشر گردید . با این حال شكست نمایشنامه منظوم او در سال ۱۸۴۳ میلادی و به دنبال آن مرگ دخترش ” لئوپولدین ” ، به بسیار مورد علاقه وی بود وقفه ای در خلاقیت شگفت آورش ایجاد كرد .

او در سال ۱۸۴۵ یك پست سیاسی در حكومت وابسته به قانون اساسی شاه لوئیس فیلیپه ، قبول كرد و در سال ۱۸۴۸ نماینده مردم شد و بعد از لوئیس ناپلئون بناپارت ، رییس جمهور ” جمهوری دوم ” در فرانسه شد . او علیه اعدام و بی عدالتی اجتماعی سخن راند و بعدها در مجمع قانونگذاری و مجمع وابسته به قانون اساسی انتخاب شد .

وقتی ناپلئون در سال ۱۸۵۱ قدرت را به طور كامل در دست گرفت قانون اساسی ضد پارلمانی را جایگزین كرد . هوگو او را علنا خائن فرانسه نامید . عقاید جمهوری خواهانه هوگو باعث تبعدش شد . او ابتدا به بروكسل و سپس به جزیره جرزی و نهایتا به جزیره گریزین كه از جزایر دریایی مانش است ، تبعید شد . در آنجا بود كه به نوشتن درباره نكوهش اعمال ظالمانه حكومت فرانسه ادامه داد و مقالات مشهور او بر ضد ناپلئون سوم در فرانسه ممنوع شد . با این وجود این مقالات تاثیر زیادی از خود به جای گذاشتند .

 و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

دیدگاههای مذهبی ویكتور

آدل فوشر و ویكتور هوگو

داستان دختران هوگو

پایان

 

عنوان :  زندگینامه ویکتور هوگو

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 30

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت


علوم انسانی
قيمت فايل:9800 تومان
تعداد اسلايدها:30
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی