سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت زندگینامه رابرت بویل

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
1 خرداد

 

شامل 18 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم انسانی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

رابرت بویل یک فیلسوف طبیعی، دانشمند و نویسنده‌ی دینی ایرلندی بود. به عنوان یکی از پیشگامان روش‌های علمی آزمایشی مدرن، کارهای در موضوعات مختلفی از جمله شیمی، فیزیک، پزشکی، هیدرواستاتیک، تاریخ طبیعی و علوم زمین می‌باشد.

سال‌های اولیه

رابرت بویل در ایرلند متولد شد و هفتمین پسر ریچارد بویل بود. در سنین آغازین، لویل زبان‌هایی مانند لاتین، یونانی و فرانسه را فرا گرفت. وقتی که تنها هشت سال داشت مادرش را از دست داد، و پدرش تصمیم گرفت که او را به کالج اتون در انگلیس بفرستد. بعد از تحصیل به مدت سه سال در اتون او به یک معلم فرانسوی خصوصی پیوست و به ایتالیا سفر کرد. در این موقع او کارهای گالیله، کسی که بر او برای یادگیری نجوم و مکانیک تاثیر داشت، را مطالعه کرد. در خلال جنگ‌های داخلی انگلستان، بویل در آکسفورد زمان خود را به آزمایش و مطالعه سپری می‌کرد.

 و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

سال‌های اولیه

تحصیلات

فعالیت های نظری

سال های زندگی بویل در لندن

پایان

 

عنوان :  زندگینامه رابرت بویل

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 18

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت


علوم انسانی
قيمت فايل:8800 تومان
تعداد اسلايدها:18
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی