سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت زندگینامه جیمز وات

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
1 خرداد

 

شامل 21 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم انسانی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

در زندگینامه ی جیمزوات اینگونه آمده است که: جیمز وات مخترع موتور بخار، که در سال ۱۷۳۶ در شهر گریناک در اسکاتلند به دنیا آمد. از همان ابتدا، کودکی بسیار ضعیف و ظریفی بود به همین علت او را به مدرسه نفرستادند بلکه مادر و پدر در خانه به تربیت او پرداختند. جیمز وات دارای تخیل بسیار قوی بود و به مرور زمان علاقه خود را به امور فنی و هندسی نشان داد تا آنجا که یک وسیله الکتریکی ساخته و گاهی به وسیله آن به دوستانش شوک وارد می‌ کرد.

جیمز به علم نجوم همچون ریاضیات علاقه داشت و ساعت ها متمادی به پشت دراز کشیده و به ستاره‌ ها نگاه می‌ کرد. او از خواندن و آموختن لذت می‌ برد اما زمانی فرا رسید که به علت فقر خانوادگی و تنگدستی برای امرار معاش باید کار می‌ کرد، بنابراین در مغازه‌ ای شروع به کار کرد. صبح‌ ها چند ساعت قبل از بازشدن مغازه بر می‌ خواست و شروع به کار می‌ کرد که موجب شده بود بر سلامتی او اثر نامطلوب بگذراد.

 و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

جیمز وات کیست؟

درباره جیمز وات

جیمز وات مخترع ماشین بخار

اکتشافات دیگر وات

وفات

پایان

 

عنوان :  زندگینامه جیمز وات

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 21

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت


علوم انسانی
قيمت فايل:9800 تومان
تعداد اسلايدها:21
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی