سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت شناسایی روابط سمی

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
29 اردیبهشت

 

شامل 19 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

کلمه سمی(toxic) به معنای ماده ای است که باعث مرگ و یا ناتوانی شدید می شود. با این که این واژه بیشتر برای مواد استفاده می‌شود؛ اما می‌توان آن را برای افراد و رابطه‌ها نیز استفاده کرد. همه ما برای یکبار یا شاید چندین بار هم که شده در چنین رابطه‌هایی قرار گرفته ایم.

این نوع سم‌ها ممکن است در هر حالتی مانند گفتار نامناسب، آزار جسمی، ایجاد شایعات، دروغ و… ظاهر شود. تفاوتی ندارد این رابطه با اعضای خانواده شما، با همکار و یا حتی مشعوقه تان باشد. در هر صورت سم این رابطه تاثیر خود را خواهد گذاشت و در طی مدت زمانی مشخص می‌توانید اثرات آن را به وضوح حس نمایید.

 و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

چرا این موضوع اهمیت دارد؟

نشانه‌های فردی که در روابط سمی نقش دارد، چیست؟

این افراد با مناقشه ها چگونه رفتار می‌کنند؟

نشانه های افرادی که روابط سمی دارند

نشانه‌های وجود روابط سمی

پایان

 

عنوان : شناسایی روابط سمی

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 19

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت


روان شناسی
قيمت فايل:9800 تومان
تعداد اسلايدها:19
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی