سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت زندگینامه وارن بافت

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
30 اردیبهشت

 

شامل 41 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم انسانی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

داستان زندگی وارن بافت اینگونه بوده است که: وارن بافِت (Warren Buffett) متولد 30 اوت 1930 میلادی است که غالباً با لقب باهوش اوماها یا دانشمند اوماها نامیده می شود.

پدرش هاوارد بافت تاجر و سیاستمدار بود. وارن بافت دومین فرزند از سه فرزند و تنها فرزند پسر خانواده است. وارن بافت در کودکی در زمینه ی پول و تجارت استعداد شگفت انگیزی از خود نشان داد. سوابق و توانایی هایش در محاسبه ی دقیق اعداد در ذهن خود، هنوز هم همکاران تجاری اش را متحیر می کند. در 6 سالگی، شش جعبه ی کوکا کولا به قیمت 25 سنت از مغازه ی پدر بزرگش خرید و هر بطری را به ازای یک سکه ی پنج سنتی فروخت، در حالی که کودکان هم سن و سال او بر روی چمن لی لی و بولینگ بازی می کردند. وارن بافت تحصیلات خود را در دبستان رز هیل در اوماها آغاز کرد.

 و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

زندگی نامه وارن بافت

تأسیس شرکت برکشایر هاتاوی

خرید سهام شرکت واشنگتن پست

چه کسی می تواند مشاور خود را پیدا کند

امور نیکوکارانه وارن بافت

وارن بافت ثروتمند ترین مرد جهان

نکات اصلی سرمایه گذاری وارن ادوارد بافت

تحصیلات و مدارک علمی

مسئولیت و مقام‌ها

افتخارات

 

عنوان :  زندگینامه وارن بافت

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 41

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت


علوم انسانی
قيمت فايل:9800 تومان
تعداد اسلايدها:41
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی