سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت زندگینامه ملک الشعرای بهار

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
31 اردیبهشت

 

شامل 28 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم انسانی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

محمدتقی بهار ملقب به ملک الشعرا، شاعر ستایش گر آزادی و صلح دوستی بود. مضمون بیشتر اشعارش میهن دوستی و عشق به ایران زمین است که هر زمان در طرحی نو از خواسته های جدید ملت ایران بازتولید می شود.

 پدرش میرزا محمدکاظم صبوری، ملک‌الشعرای آستان قدس رضوی در زمان ناصرالدین شاه بود؛ مقامی که پس از درگذشت پدر به فرمان مظفرالدین شاه به بهار رسید. اگرچه گفته شد که اوضاع کشور بعد از مرگ ناصرالدین شاه و روی کار آمدن مظفرالدین شاه چنان بود که پدرش به این نتیجه رسید که با تغییر اوضاع دیگر فردی به شاعران اعتنایی نخواهد کرد و تقریباً پسرش را از شعر گفتن منع کرد و تلاش داشت تا او را به تجارت وادارد اما این تلاش به ۲ دلیل به نتیجه نرسید؛ نخست اینکه محمدتقی چندان علاقه‌ای به تجارت نداشت و دوم اینکه پدرش در ۱۸سالگی او درگذشت و موفق نشد که جلوی شاعر شدن فرزند را بگیرد.

 و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

قدم در عرصه سیاست

نمایندگی مجلس شورای ملی و فراز و نشیب های سیاسی

ادبیات و شعر و اجتماع

سرانجام شاعر

پایان

 

عنوان :  زندگینامه ملک الشعرای بهار

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 28

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت


علوم انسانی
قيمت فايل:9800 تومان
تعداد اسلايدها:28
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی