سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت کار درمانی چیست

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
30 اردیبهشت

 

شامل 27 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

شاید تابه‌حال فکر می‌کردید کاردرمانی به‌معنی مشاوره درمورد شغل افراد است. کاردرمانان به بیماران کمک می‌کنند تا فعالیت‌های جسمانی روزانه‌ی خود را سروسامان بدهند و مهارت‌های لازم برای انجام برنامه روزانه، مانند مراقبت از خود، انجام کارهای خانه، رفت‌وآمد و… را به‌دست بیاورند. در این مبحث به معرفی کار درمانی، تاریخچه و اهداف آن و با حوزه فعالیت‌ها و عملکرد کاردرمانان و افراد نیازمند خدمات کاردرمانی آشنا خواهیم شد.

کاردرمانی به کسانی توصیه می‌شود که سکته کرده‌اند، مبتلا به اوتیسم یا سایر اختلالات رشد هستند، کسانی که تازه جراحی کرده‌اند (مثلا جایگزینی لگن)، جانبازان، افراد کهنسال و اشخاصی که دچار افسردگی و اضطراب هستند.

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

تاریخچه کاردرمانی

اهداف کاردرمانی چیست؟

کاردرمانان دقیقا چه می‌کنند؟

حوزه‌ی فعالیت کاردرمانان چیست؟

کار درمانی به فرد چه کمکی می‌کند؟

چه کسانی به کاردرمانی نیاز دارند؟

خدمات کاردرمانی در کجا ارائه می‌شود؟

پایان

 

عنوان : کار درمانی چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 27

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت


روان شناسی
قيمت فايل:9800 تومان
تعداد اسلايدها:27
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی