سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت ظهرنویسی چیست

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
30 اردیبهشت

 

شامل 23 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان حقوق و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

ظهرنویسی در لغت به معنای پشت‌نویسی است. این کار در قانون و حقوق تجارت با اهداف مختلفی از جمله وکالت، انتقال و همچنین ضمانت انجام می‌شود. در این مبحث با مفهوم و شرایط ظهرنویسی، انواع ظهرنویسی و مسئولیت ظهرنویسی آشنا خواهیم شد.

تعریف ظهرنویسی

ظهرنویسی در لغت به‌معنای نوشتن پشت سند می‌باشد و طبق تعریفی که در ترمینولوژی حقوق آمده است عبارت است از اینکه دارنده‌ی سند دین و مخصوصا اسناد تجاری، در پشت سند دستور یا اذن می‌دهد (خطاب به مدیون) که مبلغ سند را به شخص دیگری بدهد. بنابراین ظهرنویس به کسی گفته می‌شود که فعل ظهرنویسی را به‌جا می‌آورد، و به کسی که ظهرنویسی به نفع او شده است، منتفع ظهرنویسی می‌گویند.

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

تعریف ظهرنویسی

شرایط عام و کلی ظهرنویسی

انواع ظهرنویسی

مسئولیت ظهرنویسان

پایان

 

عنوان : ظهرنویسی چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 23

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت


فقه و حقوق اسلامی
قيمت فايل:9800 تومان
تعداد اسلايدها:23
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی