سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت وكالت بلاعزل چیست

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
30 اردیبهشت

 

شامل 24 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان حقوق و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

 

مقدمه

امروزه شاهد آن هستیم كه مردم برای انجام معاملات زمین یا اتومبیل، آپارتمان و… مبادرت به تنظیم عقد بیع و معاملات خود در قالب عقد وكالت بلاعزل می‌كنند. بدون آن كه بخواهیم به مسایل تخصصی و فنی این موضوع بپردازیم تلاش می‌كنیم. نكات مهم و آثاری كه این نوع قراردادها دارند و در آینده ممكن است مشكلاتی برای طرفین به وجود آورد را در این مطلب بررسی كنیم.

1ـ وكالت عقدی است جایز یعنی عقدی است كه با مرگ هر یك از طرفین یا استعفای وكیل یا عزل وكیل توسط موكل و یا با جنون وكیل و یا موكل پایان می‌یابد. برای مثال اگر كسی به دیگری وكالت دهد كه اتومبیلی برای او خریداری كند به كسی كه وكالت می‌دهد موكل و به كسی كه عمل خرید اتومبیل را باید انجام دهد وكیل می‌گویند. حال اگر وكیل قبل از خرید اتومبیل دیوانه شود یا فوت كند و یا از انجام آن عمل استعفا دهد و یا موكل او را عزل كند، دیگر اجازه انجام معامله اتومبیل را نخواهد داشت.

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

خرید و فروش به هنگام داشتن وکالت

شرط وكالت پس از فوت یا جنون

ابطال وکالت بلاعزل

پایان

 

عنوان : وكالت بلاعزل چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 24

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت


فقه و حقوق اسلامی
قيمت فايل:10800 تومان
تعداد اسلايدها:24
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی