سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت اصل 44 قانون اساسی چیست

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
29 اردیبهشت

 

شامل 43 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان حقوق ، علوم سیاسی ، بازرگانی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

ابلاغ سیاست های اصل 44 قانون اساسی از سوی مقام معظم رهبری، وزارت امور اقتصادی و دارایی را بر آن داشت تا با نگرشی کلی وجامع نسبت به این قانون، برای فراهم ساختن مبانی حقوقی و قانونی اجرای سیاست های یاد شده لایحه ای را به عمل آورد. در این راستا وزیر امور اقتصادی و دارایی در تاریخ 21/5/85 در نامه ای به رئیس جمهور لایحه اجرای سیاست های اصل 44 قانون اساسی را به هیأت دولت فرستاد.

این لایحه قانونی در اجرای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری به استناد بند 1 اصل 110 قانون اساسی در مورد سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی در تاریخ های اول خردادماه سال 84 و 12 تیرماه سال 85 تدوین شده است. واگذاری فعالیت های دولتی در صدر اصل 44 قانون اساسی به بخش های غیر دولتی ـ به جز موارد استثناء شده مطابق این قانون ـ و همچنین ضوابط و قلمروهای فعالیت های اقتصادی هر یک از بخش های دولتی، تعاونی و خصوصی در این لایحه تشریح شده است. لایحه اجرای سیاست های اصل 44 در 8 فصل و 74 ماده تنظیم گردیده.

این گزارش خلاصه ای از لایحه قانونی اجرای سیاست های ابلاغی اصل 44 قانون اساسی و واگذاری فعالیت ها و بنگاه های دولتی به بخش های غیر دولتی است که اهم مواد لایحه در آن تشریح شده است.

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه
نگاهی به لایحه اجرایی سیاست های اصل 44 قانون اساسی؛
نقش توسعه ای اقتصادی دولت؛
ضوابط و قلمرو فعالیت های اقتصادی دولت؛
قلمرو فعالیت های اقتصادی بخش های خصوصی و تعاونی؛
شرایط سرمایه گذاری نهادهای عمومی غیر دولتی؛
سیاست های حمایتی از شکل گیری بنگاه های بزرگ؛
پایان

 

عنوان : اصل 44 قانون اساسی چیست

فرمت : پاورپوینت

حجم : 684 کیلوبایت

تعداد صفحات : 43

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت


فقه و حقوق اسلامی
قيمت فايل:10800 تومان
تعداد اسلايدها:43
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی