سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت تعریف برات چیست

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
29 اردیبهشت

 

شامل 34 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان حقوق ، علوم سیاسی ، بازرگانی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

برات سندي‌ تجاري‌ است كه‌ به‌ موجب‌ آن‌ كسى‌ به‌ ديگري‌ دستور مى‌دهد كه‌ مبلغ‌ معينى‌ را در زمان‌ مشخص‌ در وجه‌ يا به‌ حواله‌ كردِ شخص‌ ثالث‌ پرداخت‌ كند. دستور دهنده‌ را برات‌كش‌، برات‌ دهنده‌ يا صادر كننده‌ مى‌نامند؛ كسى‌ كه‌ به‌ او دستور داده‌ شده‌ است‌، برات‌گير يا محال‌ٌ عليه‌، و شخص‌ ثالث‌ دارنده‌ ناميده‌ مى‌شود. اين‌ سند از مهم‌ترين‌ اسناد تجاري‌ و در معاملات‌ بين‌المللى‌ و داخلى‌ از وسايل‌ مهم‌ پرداخت‌ و كسب‌ اعتبار به‌ شمار مى‌رود.

 مزایای استفاده از برات

بسیاری از مردم ترجیح می دهند که پرداخت های خود را از طریق براتها انجام دهند. دلیل اینکه از میان روش های مختلف پرداخت،برات انتخاب می شود مزایای استفاده از این سند تجاری است. چون کسی که براتی دریافت می کند، مورد حمایت قانون است. او از امتیازاتی برخوردار است که دیگران محروم از آن هستند.

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه
مزایای استفاده از برات
انواع برات
كاركرد برات 
تعیین سررسید برات 
مهلت مطالبه قبولی و پرداخت برات 
اعتراض به پرداخت نشدن وجه برات 
مهلت اقامه دعوا 
مرور زمان 
پایان

 

عنوان : تعریف برات چیست

فرمت : پاورپوینت

حجم : 624 کیلوبایت

تعداد صفحات : 34

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت


فقه و حقوق اسلامی
قيمت فايل:10800 تومان
تعداد اسلايدها:34
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی