سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت آشنایی با عسر و حرج

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
28 اردیبهشت

 

شامل 33 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان حقوق ، علوم سیاسی ، بازرگانی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

مطمئنا در دنیای پرتلاطم امروزی، یکی از موضوعاتی که می‌تواند جوامع بشری را از اختلافات شخصی و جمعی در امان بدارد، "آشنایی با حقوق متقابل افراد با یکدیگر و قانون" است که مهمترین اثر این آشنایی و آگاهی را می‌توان در پیشگیری از وقوع بسیاری از مشکلات حقوقی دانست؛ بنابراین، در این مبحث تلاش داریم تا موضوع «عسر و حرج» را بررسی کنیم.

 عسر و حرج در لغت

عسر در لغت به معنای صعوبت، مشقت و شدت، و حرج نیز به معنای ضیق و تنگی و تنگنا و گناه آمده است و در اصطلاح فقهی و حقوقی، منظور از این قاعده این است که تکالیفی که موجب مشقت و سختی برای مکلف است در دین وجود ندارد.

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه
عسر و حرج در لغت
عسر و حرج چیست؟
مستندات قاعده
آشنایی با عسر و حرج و راه های اثبات آن توسط زوجه 
اثبات عسر و حرج
آیا طلاق عسر و حرجی قابل رجوع است؟
عسر و حرج در ازدواج موقت
طلاق عسر و حرج به واسطه نشوز شوهر
عسر و حرج و کراهت زوجه از شوهر
پایان

 

عنوان : آشنایی با عسر و حرج

فرمت : پاورپوینت

حجم : 256 کیلوبایت

تعداد صفحات : 33

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت


فقه و حقوق اسلامی
قيمت فايل:8800 تومان
تعداد اسلايدها:33
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی