سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت وظایف کانون وکلای دادگستری و ارکان آن

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
28 اردیبهشت

 

شامل 32 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان حقوق ، علوم سیاسی ، بازرگانی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

کانون وکلای دادگستری ایران، به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین نهادهای مدنی ایران، همواره جایگاهی مهم در فضای حقوقی اجتماعی کشور داشته است.

کانون وکلای دادگستری، نهادی غیردولتی در کشورهای مختلف است که به‌منظور پشتیبانی از وکلا و نیز نظارت بر عملکرد آنها تشکیل شده است.

کانون وکلای دادگستری مؤسسه‌ای است مستقل و دارای شخصیت حقوقی که در مقر هر دادگاه استان تشکیل می‌شود. این نهاد قدیمی‌ترین سازمان مردم نهاد ایرانی است که به‌موجب لایحه‌ی استقلال کانون وکلا در سال ۱۳۳۱ به‌عنوان نهادی با شخصیت حقوقی و مستقل به‌وجود آمد، هرچند پیش از آن هم موجودیت داشت.

در نقاطی که کانون وکلا وجود ندارد تشکیل کانون مشروط به این است که در آن حوزه حداقل ۶۰ نفر وکیل دادگستری به شغل وکالت اشتغال داشته باشند و تا وقتی که تعداد وکلا به حد نصاب مزبور نرسیده وکلای آن حوزه تابع مقرات و نظامات کانون وکلای مرکز خواهند بود.

کانون وکلای مرکز که در تهران مستقر است علاوه بر استان تهران بر وکلای ۳ استان سمنان، بندرعباس و سیستان و بلوچستان حاکم بوده و وکلای این ۳ استان نیز تحت نظارت و سرپرستی کانون مرکز مشغول فعالیت هستند.

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه
وظایف کانون وکلا
ارکان کانون وکلا
هیئت عمومی وکلا و ترکیب آن
هیئت مدیره کانون وکلا و تعقیب انتظامی اعضای آن
دادسرای انتظامی وکلا
دادگاه انتظامی وکلا
پایان

 

عنوان : وظایف کانون وکلای دادگستری و ارکان آن

فرمت : پاورپوینت

حجم : 324 کیلوبایت

تعداد صفحات : 32

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت


فقه و حقوق اسلامی
قيمت فايل:8800 تومان
تعداد اسلايدها:32
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی