سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت حکم سقط جنین در قانون چیست

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
29 اردیبهشت

 

شامل 24 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان حقوق ، علوم سیاسی ، بازرگانی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

بحث در خصوص سقط جنین و موارد قانونی و غیرقانونی آن، همواره از بحث‌های مطرح در سطح جامعه بوده است. دلایل مختلفی موجب می‌شود مادر کودک تصمیم به از بین بردن جنین خود بگیرد. این دلایل ممکن است شرایط اجتماعی و اقتصادی دشوار خانوادگی باشد یا علل مهم‌تری همچون مشکلات پزشکی. اما کدام‌یک از این دلایل از نظر قانون می‌توانند مجوزی برای سقط جنین باشند؟

تفاوت سقط جنین و سقط درمانی

در آغاز بحث باید بین دو واژه‌ی سقط جنین و سقط‌ درمانی تفکیک قائل شویم. سقط‌ درمانی، همان حکم سقط جنین قانونی است که در صورت وجود شرایط خاص در جنین و مادر و با مجوز قانونی صورت می‌گیرد. اما سقط جنین به‌طور مطلق، امری غیرقانونی است که در مراکزی که مخفیانه به سقط جنین می‌پردازند انجام می‌شود. به‌عبارت دیگر عدم رعایت شرایط قانونی سقط جنین موجب تبدیل آن به رفتاری مجرمانه خواهد شد و مادر جنین و دیگری، اگر به‌طور غیرقانونی به سقط جنین بپردازند مجرم‌اند و با مجازات روبه‌رو خواهند شد.

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه
تفاوت سقط جنین و سقط درمانی
شروط صدور مجوز سقط درمانی
مجازات سقط جنین غیرقانونی
پایان

 

عنوان : حکم سقط جنین در قانون چیست

فرمت : پاورپوینت

حجم : 304 کیلوبایت

تعداد صفحات : 24

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت


فقه و حقوق اسلامی
قيمت فايل:7800 تومان
تعداد اسلايدها:24
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی