سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت حقوق ثبت اسناد و املاک در قانون

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
29 اردیبهشت

 

شامل 42 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان حقوق ، علوم سیاسی ، بازرگانی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

آگاهی و اطلاع نسبت به قوانین، یکی از وظایف اصلی و اساسی هر فرد است. قوانین و مقررات ثبتی یکی از قوانین مهم و درعین‌حال پیچیده‌ حقوقی هستند که تسلط به آن ضروری و مستلزم کسب تجربه‌ علمی است؛

به عبارت دیگر به صِرف مطالعه‌ این قوانین و مقررات نمی‌توان ادعای تجربه‌ی قوانین ثبتی را کرد، گاه در عمل به مقررات مذکور، مسائل و مواردی اتفاق می‌افتد که در هیچ‌یک از قوانین پیش‌بینی نگردیده بود و به همین دلیل در زمان‌های گذشته رویه‌های مختلفی در ادارات ثبت، در اجرای موضوعی واحد وجود داشت که به‌تدریج با اصلاح آیین‌نامه‌ها و صدور دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های مختلف سعی در حل این مشکلات و یکنواخت کردن رویه‌ها در موضوعات واحد شد.

 به نظر می‌رسد که سازمان ثبت یکی از سازمان‌های نادری باشد که دارای مجموعه‌ای از بخشنامه‌های ثبتی است که توسط خود سازمان و در سال‌های اخیر توسط افرادی جمع‌آوری و تدوین شده است، لذا در این مبحث سعی شده است تا در بررسی و شرح مراحل مختلف عملیات مربوط به حقوق ثبت، علاوه‌بر توضیح مواد قانون و آیین‌نامه، تاحدودی به موضوع بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های مربوطه اشاره نماییم.

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

تعریف حقوق ثبت از منظر ترمینولوژی حقوق
مبنای ثبت
تعریف حقوق ثبت
شاخه‌های حقوق ثبت
ثبت اسناد
ثبت املاک
اهداف ثبت املاک و اسناد

منابع حقوق ثبت
تشکیلات ادارای ثبت
پایان

 

عنوان : حقوق ثبت اسناد و املاک در قانون

فرمت : پاورپوینت

حجم : 368 کیلوبایت

تعداد صفحات : 42

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت


فقه و حقوق اسلامی
قيمت فايل:8800 تومان
تعداد اسلايدها:42
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی